نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸

مشخص شدن زمان حدودی پخش و نام قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things

نتفلیکس با انتشار یک تیزر تعداد و نام قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things را تایید و اعلام کرد. همچنین زمان حدودی پخش فصل جدید این سریال نیز مشخص شده است.

روز گذشته رویداد سالانه Stranger Things Day برگزار شد که براساس آن ویل بایرز در روز ۶ نوامبر ۱۹۸۳ ناپدید شد و حالا این روز، به یک روز خاص و ویژه برای طرفداران سریال Stranger Things تبدیل شده است. نتفلیکس روز گذشته تریلر جدیدی از این سریال را منتشر کرد تا چهارمین تیزر وعده داده شده فصل جدید این سریال منتشر شود. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر دیگری از سریال Stranger Things 4 منتشر شده که در آن نام قسمت‌های فصل چهارم و همچنین زمان حدودی پخش فصل جدید سریال را تایید می‌کند.

نتفلیکس با انتشار یک تریلر دیگر تایید کرد که فصل چهارم سریال Stranger Things قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ از این سرویس استریم پخش شود، اما زمان دقیق‌تری را مشخص نکرده است. همچنین در طول این تریلر متوجه شدیم که سریال Stranger Things 4 در ۹ قسمت تولید شده که پیش از این نیز تعداد آن فاش شده بود. همچنین تمرکز تریلر روی معرفی نام قسمت‌های فصل چهارم سریال Stranger Things است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید و در ادامه شاهد این تریلر با موسیقی مشهور و محبوب سریال باشید:

  1. The Hellfire Club
  2. Vecna's Curse
  3. The Monster and the Superhero
  4. Dear Billy
  5. The Nina Project
  6. The Dive
  7. The Massacre at Hawkins Lab
  8. Papa
  9. The Piggyback

دانلود از آپارات

همچنین حالا می‌دانیم که اتفاقات سریال Stranger Things 4 در بهار سال ۱۹۸۶ جریان دارد. علاوه‌براین، نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال Stranger Things را نیز منتشر کرده که درواقع یک نقشه از شهر هاوکینز و محل اتفاقات سریال است که در طول نقشه به شهر شیکاگو و همچین کشور روسیه نیز اشاره می‌شود. تمرکز این پوستر درواقع روی اتفاقات سه فصل اول سریال است و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

نقشه هاوکینز و محل اتفاقات سه فصل اول سریال Stranger Things

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو، جوزف کوئین، ایمیبث مک‌نالتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قابل انتظار است که این سریال برای فصل پنجم و احتمالا پایانی نیز تمدید شود. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things نیز بر عهده برادران دافر بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده