// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹

تمایل کارگردان هری پاتر به ساخت فیلم The Cursed Child

کریس کلمبوس، کارگردان فیلم Harry Potter and the Sorcerer's Stone و فیلم Harry Potter and the Chamber of Secrets مایل به ساخت یک اثر دیگر در این مجموعه است.

دنیل ردکلیف، اما واتسون و روپرت گرینت اکنون بیشتر از ۳۰ سال سن دارند و به نظر کریس کلمبوس، آماده‌ی ایفای نقش هری پاتر، هرماینی گرنجر و رون ویزلی در فیلم Harry Potter And The Cursed Child هستند. کلمبوس دو فیلم Harry Potter را کارگردانی کرده است و خیلی‌ها او را به خاطر «تنها در خانه» می‌شناسند. وی به‌شدت مایل به ساخت یک فیلم هری پاتر جدید است؛ با بازگشت همین سه بازیگر.

نمایشنامه‌ی «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» داستانی متعلق به ۱۹ سال بعد از به پایان رسیدن ماجراهای این سه شخصیت در کتاب‌های هری پاتر را روایت می‌کند. ما تا به امروز شاهد آمدن این نمایش به جهان فیلم‌ها نبوده‌ایم و کریس کلمبوس آماده‌ی ساخت اقتباس سینمایی آن است. این فیلم‌ساز ۶۳ساله می‌گوید که تبدیل شدن به کارگردان فیلم Harry Potter And The Cursed Child یکی از آرزوهای کوچکی است که در سر دارد.

کریس کلمبوس در پشت صحنه فیلم هری پاتر مشغول صحبت با دنیل ردکلیف و روپرت گرینگ (بازیگر نقش رون ویزلی)

با اینکه نمایش مورد بحث موفق به کسب نامزدی‌ها و جوایز مختلف شده، تعداد قابل توجهی از طرفدارهای پروپاقرص هری پاتر اصلا طرفدار آن نیستند. این قصه روی فرزند دو شخصیت شناخته‌شده‌ی مجموعه تمرکز می‌کند و قهرمان‌های سری کتاب اصلی هری پاتر، در آن نقش شخصیت‌های مکمل را دارند. از قضا درآمدزایی این تئاتر هم فوق‌العاده بوده است. در نتیجه روی کاغذ غیرممکن نیست که وارنر یک روز به چنین پروژه‌ای چراغ سبز نشان بدهد تا کریس کلمبوس، تهیه‌کننده‌ی فیلم Harry Potter and the Prisoner of Azkaban به ساخت نسخه‌ی سینمایی آن بپردازد.

در همین حین دیوید ییتس که از Harry Potter And The Goblet Of Fire به بعد کارگردان همه‌ی فیلم‌های سینمایی جهان جادویی جی. کی. رولینگ بوده است، اکنون کارهای نهایی فیلم Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore را انجام می‌دهد. سال بعد شاهد عرضه‌ی بازی Hogwarts Legacy خواهیم بود و مطابق گزارش‌ها شبکه HBO Max قصد ساخت یک سریال در جهان هری پاتر را دارد. پس چه کریس کلمبوس بتواند فیلم هری پاتر جدید را بسازد و چه این اتفاق هرگز رخ ندهد، پاترهدها به‌زودی می‌توانند سراغ محتواهای جدید زیادی در جهان جادویی بروند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده