نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه خانگی فیلم جدید جیمز باند با بازی دنیل کریگ

یونیورسال و MGM تاریخ انتشار نسخه خانگی یا VOD فیلم No Time To Die با بازی دنیل کریگ را تایید و اعلام کردند.

اکران جهانی فیلم No Time To Die از ماه گذشته آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی قسمت جدید فیلم James Bond مشخص شده است. نسخه VOD یا «ویدیو به‌درخواست» فیلم No Time To Die قرار است در روز سه‌شنبه، ۹ نوامبر (۱۸ آبان) پخش شود. کاربران آمریکایی می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های دیجیتالی مثل آمازون، اپل، Xfinity و غیره به مدت ۴۸ ساعت فیلم جدید جیمز باند را اجاره و در خانه خود تماشا کنند.

فیلم No Time to Die پنجمین و آخرین فیلم جیمز باند با بازی دنیل کریگ است که توانسته نقدهای مثبتی از منتقدان و تماشاگران نیز دریافت کند. قسمت جدید فیلم James Bond تاکنون بیش از ۶۱۰.۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل ۱۳۷ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۴۷۳.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. کریگ پیش از این در چهار فیلم 007 که شامل فیلم Casino Royale، فیلم Quantum of Solace، فیلم Skyfall و فیلم Spectre می‌شود، نقش جیمز باند را بازی کرده بود.

جیمز باند زخمی سوار ماشین در فیلم No Time To Die

فیلم No Time To Die داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند در حال خدمت نیست و او در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند.

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده