نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۸

شایعه: ساخت انیمیشن Donkey Kong با صداپیشگی سث روگن

طبق شایعات منتشر شده، شخصیت دانکی کونگ با صداپیشگی سث روگن قرار است علاوه‌بر حضور در انیمیشن Mario، صاحب یک انیمیشن مستقل و اختصاصی نیز شود.

نینتندو در همکاری با یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت در حال ساخت انیمیشن Mario است که این انیمیشن قرار است تعطیلات سال آینده اکران شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب دنیای بازی‌های نینتندو نیز ممکن است دارای انیمیشن مستقل و اختصاصی خود شود. وب‌سایت Giant Freakin Robot گزارش داد که شخصیت دانکی کونگ قرار است شخصیت بعدی دنیای بازی‌های نینتندو باشد که پس از انیمیشن ماریو، دارای فیلم اختصاصی خود در سینما خواهد شد.

سث روگن در نقش دانکی کونگ در انیمیشن Mario

پیش از این مشخص شده بود که سث روگن قرار است صداپیشگی شخصیت دانکی کونگ را در انیمیشن Mario بر عهده داشته باشد که یکی از شخصیت‌های مکمل این انیمیشن خواهد بود. بنابراین روگن قرار است برای صداپیشگی این شخصیت در انیمیشن Donkey Kong نیز بازگردد. GFR همچنین ادعا کرده که انیمیشن دانکی کونگ توسط استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تولید خواهد شد که پیش از این سابقه ساخت مجموعه انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions و انیمیشن Sing را در کارنامه خود داشته است.

همچنین ایلومینیشن در حال تولید انیمیشن Mario است و بدین ترتیب ساخت انیمیشن Donkey Kong توسط این استودیو نمی‌تواند خیلی اتفاق غافلگیرکننده‌ای باشد. پیش از این مشخص شده بود که کریس پرت صداپیشگی ماریو را در انیمیشن Mario را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر پرت و روگن، آنیا تیلور جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان مایکل کی در نقش تاد، فرد ارمیسن در نقش Cranky Kong، کوین مایکل ریچاردسون در نقش Kamek و سباستین منیسکلکو در نقش Spike دیگر صداپیشگان انیمیشن ماریو هستند.

همچنین چارلز مارتینت، صداپیشه ماریو در دنیای بازی‌ها نیز قرار است حضور افتخاری و کوتاهی در انیمیشن Mario داشته باشد. انتظار می‌رود انیمیشن Mario در کریسمس سال ۲۰۲۲ اکران شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده