نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

عبور فروش جهانی فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار

فروش جهانی فیلم Venom: Let There Be Carnage با بازی تام هاردی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم عملکرد تجاری بسیار موفقی داشته باشد.

اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage با شکستن رکورد افتتاحیه دوران کرونا در ماه گذشته آغاز شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از فروش جهانی فیلم Venom 2 منتشر شده است که حکایت از فروش بسیار موفق این فیلم ابرقهرمانی دارد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فروش جهانی فیلم Venom: Let There Be Carnage سرانجام از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این فیلم یکی از بهترین عملکردها در گیشه در دوران همه‌گیری ویروس کرونا را تجربه کند.

فیلم ونوم 2 تاکنون ۱۹۱.۶ میلیون دلار در آمریکا و ۲۱۲.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کرده و مجموع فروش جهانی دنباله فیلم Venom به ۴۰۴.۱ میلیون دلار رسیده است. فیلم Venom: Let There Be Carnage به‌صورت کاملا اختصاصی در سالن‌های سینما اکران شده و سود قابل توجهی را نصیب سونی پیکچرز کرده است. اگرچه هنوز ساخت قسمت سوم این فیلم تایید نشده، اما باتوجه‌به موفقیت قسمت دوم، ساخت فیلم Venom 3 قطعی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، باتوجه‌به صحنه پس از پایان فیلم Venom: Let There Be Carnage، باید منتظر ماجراجویی بعدی و احتمالا هیجان‌انگیز ونوم باشیم.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده