نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

بازگشت به دنیای موزیکال حیوانات در تریلر جدید انیمیشن Sing 2

یونیورسال و ایلومینیشن تریلر جدید انیمیشن Sing 2 را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تریلر جدیدی از انیمیشن Sing 2 را منتشر کرده‌اند. در این تریلر تصاویر بیشتری از دنباله انیمیشن Sing پخش می‌شود که در طول آن شاهد پخش کاور آهنگ I Still Haven't Found What I'm Looking For اثر گروه U2 هستیم که توسط شخصیت اسکارلت جوهانسون و بونو (خواننده گروه U2) اجرا می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Sing 2 را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، یونیورسال و ایلومینیشن پوستر جدیدی از انیمیشن Sing 2 را نیز به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر جدید انیمیشن Sing 2

متیو مک کانهی، ریس ویترسپون، تارون اجرتون، توری کلی، نیک کرول، اسکارلت جوهانسون، بونو (خواننده گروه U2)، فارل ویلیامز، هالزی، بابی کاناوله، لتیشیا رایت، اریک آندره و چلسی پرتی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Sing 2 حضور دارند و به صداپیشگی شخصیت‌های آن پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، گارث جنینگز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Sing را بر عهده دارد.

انیمیشن Sing 2 داستان باستر مون و استعدادهایی را که تحت نظر او در حال فعالیت هستند، دنبال می‌کند که در تلاش هستند تا استعدادهای خود را فراتر از اجرای محلی نمایش دهند و آن‌ها امیدوار هستند تا در پایتخت سرگرمی جهان یعنی The Crystal Tower Theater بتوانند یک اجرا داشته باشند. انیمیشن Sing در کریسمس ۲۰۱۶ روی پرده‌های سینما رفت و نقدهای مثبت و متوسطی را از منتقدان دریافت کرد. همچنین این انیمیشن موزیکال موفق شد نظر تماشاگران را جلب و بیش از ۶۳۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن Sing 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده