نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۸

کریس پرت در نقش گربه نارنجی دوست داشتنی در انیمیشن جدید گارفیلد

کریس پرت پس از اینکه صداپیشگی ماریو را در انیمیشن Mario بر عهده گرفت، حالا قرار است صداپیشگی شخصیت گارفیلد را در انیمیشن جدید این شخصیت بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در دنیای سینمایی مارول صداپیشگی شخصیت محبوب دیگری را بر عهده گرفته است. انیمیشن جدیدی براساس Garfield در دست ساخت است و کریس پرت قرار است صداپیشگی گارفیلد را این انیمیشن سینمایی بر عهده داشته باشد. اندرو کوزوو و برادریک جانسون از شرکت Alcon Entertainment به‌عنوان تهیه‌کننده در انیمیشن جدید گارفیلد حضور خواهند داشت. همچنین سونی پیکچرز وظیفه اکران انیمیشن Garfield را در سراسر جهان بدون احتساب کشور چین بر عهده خواهد داشت.

دیوید رینولدز، نویسنده نامزد دریافت جایزه دریافت جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Finding Nemo، وظیفه نوشتن فیلمنامه و مارک دیندال، کارگردان انیمیشن The Emperor's New Groove و انیمیشن Chicken Little وظیفه کارگردانی انیمیشن Garfield را بر عهده دارند. همچنین اولین تصویر این انیمیشن نیز منتشر شده که در آن شاهد ظاهر کلی گارفیلد در انیمیشن جدیدش هستیم که شباهت زیادی به کارهای ایلومینیشن پیدا کرده است:

ظاهر گارفیلد با صداپیشگی کریس پرت در انیمیشن Garfield

شخصیت گارفیلد توسط جیم دیویس خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۸ و در قالب یک کمیک استریپ معرفی شد. گارفیلد یک گربه نارنجی رنگ تنبل است که در حال زندگی با جان آرباکل، صاحبش و اودی، سگ جان است. پیش از این بیل موری در فیلم Garfield: The Movie محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Garfield: A Tail of Two Kitties محصول سال ۲۰۰۶، صداپیشگی گارفیلد را بر عهده داشت. البته گارفیلد تنها نقش مهمی انیمیشنی نیست که پرت اخیرا صداپیشگی آن را دریافت کرده و او به‌تازگی به‌عنوان صداپیشه ماریو در انیمیشن Mario انتخاب شده است.

پرت همچنین سابقه حضور در انیمیشن The Lego Movie، انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Onward به‌عنوان صداپیشه را نیز داشته است. علاوه‌براین، پرت نقش استار لرد را در دنیای سینمایی مارول و نقش اصلی سه‌گانه فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. پرت طی امسال فیلم The Tomorrow War را در کارنامه خود داشته که قرار است در دنباله این فیلم اکشن نیز بازگردد. از کارهای آینده پرت می‌توان به فیلم Jurassic World: Dominion و فیلم Thor: Love and Thunder اشاره کرد و او همچنین قرار است در سریال The Terminal List و Guardians of the Galaxy Vol. 3 نیز حضور داشته باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده