نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲

دیدار دوباره نئو و ترینیتی در تصویر جدید ماتریکس 4

تصویر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز و کری-ان ماس منتشر شده است که در آن شاهد دیدار دوباره‌ی نئو با ترینیتی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است. USA Today در پیش‌نمایش فیلم‌های تعطیلات سال جاری میلادی تصاویر جدیدی از آثار مورد انتظار را منتشر کرد که در یک تصویر، شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری ان ماس در نقش ترینیتی در فیلم The Matrix 4 هستیم. این دو شخصیت درواقع شخصیت‌های اصلی سه‌گانه‌ی ماتریکس بودند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

کیانو ریوز در نقش نئو در ملاقات دوباره با کری ان مس در نقش ترینیتی در فیلم The Matrix Resurrections

باتوجه‌به اتفاقات سه‌گانه اول ماتریکس و سرنوشت شخصیت‌های آن، نمی‌دانیم که نئو و ترینیتی چگونه قرار است در فیلم The Matrix Resurrections بازگردند و دوباره یکدیگر را ملاقات کند. همچنین سوالات زیادی در مورد بازگشت به دنیای ماتریکس وجود دارد. اما بدون شک برای رسیدن به پاسخ بسیاری از این سوالات باید تا زمان اکران فیلم The Matrix 4 صبر کنیم. در هر حال دیدن دوباره نئو و ترینیتی در فیلم جدید ماتریکس می‌تواند برای طرفداران جذابیت زیادی داشته باشد.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) در سینماها اکران شود و همزمان روی سرویس استریم HBO Max قرار بگیرد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده