نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲

سفر به دنیای زیر زمینی جنگ ستارگان در اولین تریلر سریال بوبا فت

دیزنی و لوکاس فیلم امروز طرفداران دنیای جنگ ستارگان را با انتشار اولین تریلر سریال The Book of Boba Fett غافلگیر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی سریال The Book of Boba Fett منتشر شده است. دیزنی و لوکاس فیلم امروز اولین تریلر سریال Boba Fett را منتشر کردند که تمرکز آن روی ماجراجویی بوبا فت و فنک شند در دنیای زیر زمینی و خلافکاران تاتویین است. این تریلر اطلاعات خیلی زیادی را فاش نمی‌کند و درواقع تمرکز آن بیشتر روی نمایش برنامه بعدی بوبا فت پس از صحنه پس از پایان فصل دوم سریال The Mandalorian است و در ادامه می‌توانید تریلر سریال جدید دنیای جنگ ستارگان را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پخش سریال The Book of Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. علاوه‌بر تریلر، دیزنی و لوکاس فیلم پوستر جدیدی از سریال Boba Fett را نیز منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور بوبا فت و فنک شند هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

بوبا فت و فنک شند در پوستر جدید سریال The Book of Boba Fett

سریال The Book of Boba Fett قرار است داستان بوبا فت، جایزه‌بگیر افسانه‌ای و فنک شاند را که یک مزدور است، دنبال کند که به سیاره تاتویین و دنیای زیرین و جنایتکاران کهکشان دنیای جنگ ستارگان بازگشته‌اند. حالا آن‌ها ادعای حاکمیت این سیاره شنی را که روزی تحت کنترل جابا هات و سندیکای جنایتکار او بود، دارند. تمورا موریسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بوبا فت و مینگ-نا ون برای بازی در در نقش فنک شاند در سریال The Book of Boba Fett بازگشته‌اند.

بااین‌حال، حضور بازیگران بیشتری تاکنون در سریال Boba Fett تایید و اعلام نشده است. موریسون مدتی پیش تایید کرد که رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction نیز یک قسمت از سریال بوبا فت را کارگردانی کرده است. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده