نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۱

انتشار تریلر جدید فصل دوم سریال ویچر با بازی هنری کویل

نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher با بازی هنری کویل را منتشر کرد که در آن تصاویر بیشتری از ماجراجویی جدید گرالت به تصویر کشیده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از ماجراجویی جدید گرالت و سیری هستیم که در طول آن آن‌ها قرار است با ینیفر نیز مواجه شوند. همچنین گرالت به‌دنبال کمک گرفتن برای کمک به سیری و مقابله با تهدیدی جدید است. صد البته در طول تریلر جدید فصل دوم سریال ویچر تصاویر بیشتری از صحنه‌های اکشن تا هیولاهای آن پخش می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارت

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher را نیز منتشر کرده که در آن شاهد حضور گرالت، ینیفر و سیری هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر جدید فصل دوم سریال The Witcher

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.

نتفلیکس مدتی پیش از تمدید سریال The Witcher برای فصل سوم خبر داد که فعلا زمان پخش فصل جدید سریال ویچر مشخص نیست. همچنین تابستان امسال انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf از نتفلیکس پخش شد که این انیمه به گذشته وزمیر پرداخت. حالا نتفلیکس در حال ساخت انیمه دیگری از ویچر است که فعلا اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت سریال The Witcher: Blood Origin که پیش درآمد سریال ویچر است، نیز است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود.

فصل دوم سریال The Witcher که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده