نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۷

اسپین آف ترسناک و لغو شده Aquaman درواقع فیلم مستقل بلک مانتا بوده است

جیمز وان تایید کرد که فیلم The Trench که اسپین‌آف فیلم آکوامن بود و ساخت آن لغو شد، درواقع فیلم مستقل و پنهانی شخصیت بلک مانتا بوده است.

پس از موفقیت فیلم Aquaman در گیشه، برادران وارنر از ساخت ساخت فیلم The Trench براساس گروهی شرور در فیلم آکوامن خبر داد، اما در فروردین امسال ساخت این فیلم ترسناک رسما لغو شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman در مورد ماهیت واقعی فیلم ترنچ صحبت کرده است. جیمز وان تایید کرد که فیلم The Trench درواقع فیلم مستقل شخصیت بلک مانتا با بازی یحیی عبدل متین دوم بوده است که حالا لغو آن ممکن است بیشتر باعث تعجب و سردرگمی طرفداران شود.

در پاسخ به یکی از طرفداران که آیا ممکن است سریالی مستقل براساس شخصیت بلک مانتا مانند سریال Peacemaker که برای شبکه HBO Max تولید شده، ساخته شود یا خیر، وان در پاسخ گفت که من باید یک راز را به شما بگویم و آن راز این است که اسپین‌آف ترنچ قرار بود فیلم مخفی Black Manta باشد. بااین‌حال، وان اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم به اشتراک نگذاشت. یحیی عبدل متین دوم هم‌اکنون برای بازی در نقش بلک مانتا قرار است در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom بازگردد.

بلک مانتا در فیلم Aquaman 2

جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، نیکول کیدمن، یحیی عبدل متین دوم، تمورا موریسون، ویلم دفو، دولف لاندگرن و پیلو اسبک، از جلمه بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. جیمز وان وظیفه کارگردانی فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید لزلی جانسون، نویسنده فیلمنامه قسمت اول بر عهده دارد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده