نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴

قهرمانان جادویی و نبرد بزرگ در تریلر سریال The Wheel of Time

تریلر جدید سریال مورد انتظار The Wheel of Time شبکه‌ی آمازون پرایم پخش شده است تا تماشاگرهای ناآشنا با کتاب‌های چرخ زمان، شناخت بیشتری از داستان این مجموعه‌ی فانتزی پیدا کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلر جدید سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) پخش شده است که می‌توان آن را در کانال یوتیوب رسمی شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو مشاهده کرد. زمان زیادی تا پخش این سریال فانتزی عظیم شرکت آمازون باقی نمانده است و تریلر تازه یک پیش‌نمایش از نحوه‌ی شروع داستان مجموعه را به طرفداران ارائه می‌دهد.

این تریلر ما را با مویرن دامودرِد (با نقش‌آفرینی رزمند پایک) آشنا می‌کند که یکی از اعضای سازمان Aes Sedai است. این سازمان متشکل از زنانی است که یک هنر جادویی موسوم به تناسخ را فرا می‌گیرند. عوامل سازمان Aes Sedai برای جلوگیری از ورود قریب‌الوقوع یک نیروی شیطانی با نام Dark One به سراسر جهان سفر می‌کنند و به‌دنبال جادوگرانی پنهان می‌گردند که می‌توانند به نجات دنیا کمک کنند.

این مأموریت مویرن دامودرِد و نگهبانش لن ماندراگوران (دنیل هنی) را به روستای Emond’s Field می‌کشاند که در آن‌جا با شخصیت‌های رند الثور (جاشا استرادوسکی)، مت کاتون (بارنی هریس)، پرین آیبارا (مارکوس رادرفورد)، اگوئن الوره (مادلین مدن) و نیناو المرا (زوئی رابینز) دیدار می‌کنند. مویرن اعتقاد دارد که یکی از این پنج جوان یا شاید همه‌ی آن‌ها کنار هم می‌توانند کلید متوقف ساختن نیروی شیطانی Dark One و نجات جهان باشند.

نخستین فصل سریال The Wheel of Time دارای ۸ اپیزود خواهد بود و پخش آن از تاریخ ۲۸ آبان (۱۹ نوامبر) در شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو آغاز خواهد شد. شرکت آمازون از قبل این سریال فانتزی را برای فصل دوم تمدید کرده است. اما تاریخ پخش فصل دوم مشخص نیست. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این تریلر با ما در میان بگذارید. آبا مجموعه کتاب چرخ زمان به قلم رابرت جوردن را خوانده‌اید؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده