نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰

پیوستن برندن فریزر به بازیگران فیلم Batgirl برای ایفای نقش منفی

برندن فریزر برای ایفای نقش کاراکتر شرور فیلم Batgirl شرکت برادران وارنر به لسلی گریس پیوست.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که برندن فریزر برای نقش‌آفرینی در فیلم Batgirl (بت‌گرل) شرکت‌های برادران وارنر و دی‌سی فیلمز به لسلی گریس پیوسته است. با اینکه این خبر هنوز از طرف شرکت WB تایید نشده است، اما منابع آگاه اعتقاد دارند که برندن فریزر در نقش فایرفلای (Firefly)، کاراکتری ابرشرور از دنیای DC ظاهر خواهد شد. اخیرا شاهد پیوستن جیکوب اسکیپیو به جمع بازیگران فیلم Batgirl بودیم که لسلی گریس نقش باربارا گوردون ملقب به بت‌گرل را در آن ایفا می‌کند. عادل العربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life (پسران بد تا ابد) سکان هدایت این فیلم ابرقهرمانی را در دست دارند.

فیلم Batgirl یکی از نخستین آثار برجسته‌ی دی‌سی خواهد بود که بدون اکران سینمایی فقط از شبکه آنلاین HBO Max به نمایش گذاشته می‌شود. کریستینا هادسون، نویسنده‌ی فیلم Bumblebee (بامبلبی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) فیلم‌نامه‌ی فیلم Batgirl را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد و کریستین بور، تهیه‌کننده‌ی فیلم Cruella (کروئلا) و فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. با اینکه اطلاعاتی از داستان فیلم در دست نیست، اما می‌دانیم که باربارا گوردون، دختر کمیسر گوردون شخصیت پشت نقاب در این نسخه خواهد بود. باربارا گوردون ریشه‌دارترین نسخه از بت‌گرل به‌حساب می‌آید.

برندن فریزر، ستاره‌ی سابق آثاری همچون سری فیلم Mummy (مومیایی)، در حال بازگشت به روزهای اوج خود است و مدتی قبل نقش اصلی فیلم The Whale (نهنگ) به کارگردانی دارن آرونوفسکی را تصاحب کرد. او پس از اتمام فیلم‌برداری اثر نام‌برده به‌سراغ فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان ماه کامل) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی می‌رود که لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو را در تیم بازیگری دارد. برندن فریزر همچنین اخیرا در فیلم جنایی No Sudden Move (حرکت ناگهانی ممنوع) دیده شد که استیون سودربرگ به صندلی کارگردانی آن تکیه زده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده