نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

فیلم ماتریکس 4 با بازی کیانو ریوز درجه سنی بزرگسال دریافت کرد

درجه سنی فیلم The Matrix Resurrections با بازی کیانو ریوز مشخص شد و حالا این فیلم اکشن قرار است مانند سه قسمت اول با درجه سنی بزرگسال اکران شود.

ماه گذشته بالاخره اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections پخش شد و توانست تا حد زیادی نظر طرفداران را جلب کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی فیلم The Matrix 4 مشخص شده است. انجمن سینمایی آمریکا یا MPAA به‌صورت رسمی اعلام کرد که فیلم جدید ماتریکس قرار است با درجه سنی بزرگسال روی پرده‌های سینما برود. طبق توضیحات MPAA، دلیل دریافت رتبه‌بندی سنی R توسط این فیلم اکشن، وجود صحنه‌های خشن عنوان شده است.

البته این موضوع باعث غافلگیری طرفداران نخواهد شد، چرا که سر سه قسمت اول فیلم The Matrix نیز با درجه سنی بزرگسال تولید و اکران شده بودند. همچنین اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections نیز دارای درگیری‌ها و صحنه‌های اکشن مشابه سه قسمت اول بود و قابل انتظار بود که این فیلم مانند فیلم‌های قبلی با رتبه‌بندی سنی R اکران شود. در حال حاضر سوالات زیادی در مورد این فیلم اکشن وجود دارد و مدتی پیش یحیی عبدل متین دوم گفت که او نقش نسخه متفاوتی از مورفیوس را در فیلم The Matrix Resurrections بر عهده دارد.

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده