نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۲

معرفی ۳ شکارچی جایزه‌ بگیر در اولین تریلر سریال Cowboy Bebop نتفلیکس

نتفلیکس اولین تیزر تریلر سریال Cowboy Bebop را منتشر کرده است که در آن شاهد یک تدوین جالب با موسیقی معروف انیمه کابوی بیباپ هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Cowboy Bebop منتشر شده است. نتفلیکس اخیرا این تریلر را با نام Cowboy Bebop: The Lost Session منتشر کرده که درواقع با اینکه حاوی تصاویری از اتفاقات سریال است، اما به شکلی متفاوت تدوین شده تا حال و هوای سریال و احتمالا شباهتش به انیمه را بهتر نمایش دهد. تمرکز اولین تریلر سریال کابوی بیباپ روی معرفی ۳ شکارچی جایزه‌‌بگیر است که هر یک رفتار و روش کاری متفاوتی دارند و درنهایت شاهد یک صحنه اکشن هستیم که اسپایک، فی و جت با خلافکاران مبارزه می‌کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال Cowboy Bebop داستان سه شکارچی جایزه‌بگیر به‌نام‌های اسپایک اسپیگل، جت بلک و فی ولنتاین را دنبال خواهد کرد که خطرناک‌ترین جنایتکاران منظومه را با دریافت قیمتی مناسب شکار می‌کنند. همچنین برای لحظات کوتاهی شخصیت شرور و منفی Vicious نیز در طول این تریلر نمایش داده می‌شود. علاوه‌براین، نتفلیکس اعلام کرد که تریلر دیگری از سریال Cowboy Bebop هفته آینده منتشر خواهد شد. همچنین در ادامه می‌توانید پوستر جدید سریال کابوی بیباپ را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال Cowboy Bebop

جان چو در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر در نقش جت بلک، دنیلا پیندا در نقش فی ولنتاین، النا ساتینی در نقش جولیا، الکس هسل در نقش شخصیت شرور و منفی Vicious، جف استالتس، تامارا تونی، میسن الکساندر پارک، ریچل هاوس، ان تروانگ و هوا شواندو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cowboy Bebop حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال لایو اکشن براساس یک سریال انیمه‌ای و بسیار محبوب به همین نام ساخته شده است.

انیمه Cowboy Bebop در سال ۱۹۹۸ منتشر شد و تنها ۲۶ قسمت از آن تولید و منتشر شده است. همچنین انیمه Cowboy Bebop: The Movie نیز در سال ۲۰۰۱ تولید و منتشر شد. آندره نمک، جاش اپلبام، اسکات روزنبرگ، کریستوفر یاست و جف پینکنر، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Cowboy Bebop حضور دارند. شینیچیرو واتانابه، خالق اصلی انیمه کابوی بیباپ، نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور داشته است. همچنین یوکو کانو، آهنگساز انیمه کابوی بیباپ وظیفه ساخت موسیقی متن نسخه لایو اکشن آن را نیز بر عهده داشته است.

سریال Cowboy Bebop که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده