نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

تلاش راک برای گیر انداختن گل گدوت در تریلر فیلم Red Notice

تریلر رسمی فیلم Red Notice همکاری دوئین جانسون و رایان رینولدز برای جلوگیری از سرقت تخم‌های طلای کلئوپاترا توسط گل گدوت را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس تریلر تازه‌ای از فیلم Red Notice را پخش کرد. این فیلم اکشن و کمدی مهیج که ستارگانی چون دوئین جانسون (راکگل گدوت (بازیگر نقش واندر وومن) و رایان رینولدز (بازیگر نقش ددپول) در آن به ایفای نقش می‌پردازند، برای اکران در تاریخ ۱۴ آبان (۵ نوامبر) در نظر گرفته شده است.

در این فیلم جانسون در نقش جان هارتلی، یک جرم‌شناس پلیس فدرال آمریکا ظاهر می‌شود. سارا بلک ملقب به بیشاپ، بزرگ‌ترین دزد آثار هنری با نقش‌آفرینی گل گدوت برای هارتلی پاپوش دوخته است. هارتلی از جنایتکاری با نام نولان بوث با نقش‌آفرینی رایان رینولدز کمک می‌گیرد تا با هم برای متوقف ساختن بلاک تلاش کنند و جلوی به سرقت رفتن تخم طلای گران‌بهای کلئوپاترا توسط او را بگیرند.

اگر این دو بلک را شکست دهند، هم هارتلی بی‌گناهی خود را ثابت می‌کند و هم بوث مجددا به‌عنوان بهترین دزد جهان شناخته می‌شود. فیلم Red Notice یکی از بزرگ‌ترین و پُرهزینه‌ترین تولیدات نتفلیکس تا به امروز به‌حساب می‌آید که ترکیبی از اکشن بی‌حد و حصر و کمدی کنایه‌آمیز با تیم بازیگری پُرستاره است. شما می‌توانید تریلر جدید فیلم Red Notice را در کانال یوتیوب رسمی نتفلیکس مشاهده کنید.

تخم مرغ طلایی باستانی در فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون

سکان هدایت پروژه‌ی تولید فیلم Red Notice در دست راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌های Dodgeball: A True Underdog Story (داج بال: داستان یک بازنده واقعی) و We're The Millers (ما میلرها هستیم) بود که قبلا در فیلم‌های Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و Skyscraper (آسمان‌خراش) با دوئین جانسون همکاری داشت. راوسون مارشال تربر برای کار بعدی به‌سراغ تولید یک فیلم با اقتباس از سری بازی Tom Clancy's The Division یوبیسافت خواهد رفت.

بو فلین از شرکت فلین پیکچر، دوئین جانسون، دانی گارسیا و هیرام گارسیا از شرکت سون باکس پروداکشنز و راوسون مارشال تربر از شرکت بد ورژن وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Red Notice را برعهده دارند و وندی جیکوبسن به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. سال گذشته نتفلیکس در رقابت با یونیورسال پیکچرز، امتیاز انتشار فیلم اعلان قرمز را تصاحب کرد؛ اثری که ماجراهای آن در کشورهای مختلفی جریان دارد و بینندگان می‌توانند ماه آینده به تماشای آن بنشینند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده