نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۸

انتشار اولین تریلر فیلم جدید مایکل بی با بازی جیک جیلنهال و ایزا گونزالس

یونیورسال سرانجام اولین تریلر فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی و با بازی جیک جیلنهال و ایزا گونزالس را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Ambulance منتشر شده است. فیلم آمبولانس درواقع اقتباسی از یک فیلم دانمارکی به همین نام است که در سال ۲۰۰۵ اکران شده بود و حالا مایکل بی نسخه آمریکایی این فیلم را کارگردانی کرده است. در طول تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات فیلم Ambulance هستیم که دو برادر پس از دزدی از یک بانک مجبور به سرقت یک آمبولانس می‌شوند و در ادامه شاهد امضا کارهای مایکل بی در طول تریلر هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

داستان فیلم Ambulance در طول یک روز در شهر لس آنجلس می‌گذرد. ویل شارپ برای عمل جراحی همسرش به پولی در حدود ۲۳۱ هزار دلار نیاز مبرم دارد. او با دنی، دوست جنایتکار و برادر خوانده‌اش تماس می‌گیرد تا بخشی از سرقت یک بانک باشد که قرار است صاحب ۳۲ میلیون دلار پول شوند. زمانی‌که آن‌ها به یک افسر پلیس لس آنجلس تیراندازی می‌کنند، حالا سرقت از برنامه اصلی خارج شده و آن‌ها مجبور می‌شوند یک آمبولانس با یک تکنسین فوریت‌های پزشکی و بیمار در حال مرگش را به گروگان بگیرند و فرار کنند.

نسخه اصلی فیلم Ambulance داستانی نسبتا متفاوتی دارد که براساس آن، فیلم اصلی آمبولانس داستان یک کهنه سرباز بازگشته از افغانستان و برادرش را دنبال می‌کند که در یک دزدی از بانک نقش دارند. بااین‌حال، این سرقت مطابق برنامه پیش نمی‌رود و برادران ناچار به گروگانگیری و دزدیدن یک آمبولانس می‌شوند. با وخیم‌تر شدن وضعیت و درحالی‌که آن‌ها در تلاش برای نجات یافتن از آن هستند، زخم‌های کهنه در روابط این دو برادر سر باز می‌زند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم Ambulance را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Ambulance به کارگردانی مایکل بی

مایکل بی، کارگردان آثاری چون دو قسمت اول فیلم Bad Boys، فیلم Armageddon، سری فیلم Transformers، فیلم Pain & Gain و Six Underground‌، وظیفه کارگردانی فیلم Ambulance را بر عهده داشته است. کریس فداک، نویسنده فیلم Chuck، وظیفه نوشتن بازسازی فیلمنامه فیلم آمبولانس را بر داشته است. جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم، ایزا گونزالس، گرت دیلاهانت، آ مارتینز، کی‌یر او دانل، موسس اینگرام، ویل، کولین وودل، جسی گارسیا و جکسون وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ambulance حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Ambulance برای اکران در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن امسال) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده