// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸

احتمال ساخت سریال پیش‌ درآمد The Sopranos

شرکت وارنرمدیا مشغول مذاکره با دیوید چیس، خالق سوپرانوها برای بررسی امکان ساخت سریال پیش‌درآمد این مجموعه‌ی تحسین‌شده و معروف است.

شاید دیوید چیس، خالق سریال The Sopranos مشغول ساخت یک سریال پیش‌درآمد برای این مجموعه در شبکه آنلاین HBO Max شود. او به‌تازگی با فیلم The Many Saints of Newark به گسترش جهان سوپرانوها پرداخت. سپس صحبت‌هایی منتشر شدند که خبر از احتمال ساخت یک دنباله برای فیلم The Many Saints of Newark می‌دادند؛ یک فیلم دیگر که این پیش‌درآمد را کامل کند.

حالا گزارش جدید می‌گوید که شاید آن دنباله‌ی فیلم The Many Saints of Newark (بخوانید پیش‌درآمد سریال سوپرانوها) نه یک فیلم دیگر که یک سریال جدید باشد. مدیرعامل وارنرمدیا ضمن اعلام رضایت از دستاوردهای فیلم The Many Saints of Newark گفت که شرکت اکنون مشغول مذاکره با دیوید چیس در این رابطه شده است.

چیس مدتی قبل گفت که برای ساخت اثری جدیدی در جهان سوپرانوها دو شرط دارد. قانون اول آن است که قصه باید در اواخر دهه‌ی ۶۰ میلادی تا اوایل دهه‌ی ۷۰ میلادی کلید بخورد و ابدا به سال ۱۹۹۸ که زمان شروع اتفاقات سریال اصلی است، نرسد. شرط دوم هم این است که تری وینتر در نگارش فیلم‌نامه با او همکاری کند. وینتر به بیشتر به‌عنوان خالق سریال Boardwalk Empire، یکی از اعضای بسیار تأثیرگذار تیم ساخت سریال The Sopranos و نویسنده‌ی فیلم The Wolf of Wall Street اسکورسیزی شناخته می‌شود.

فیلم The Many Saints of Newark شبکه HBO Max

فروش سینمایی The Many Saints of Newark بسیار بد به نظر می‌رسد. اما کاربرها در شبکه HBO Max از آن استقبال بسیار خوبی داشتند و حتی پخش این فیلم باعث شد که آمار تماشای قسمت‌های مختلف سریال اصلی هم با رشد جدی مواجه شود. در آخر باید دید که پروژه‌ی مورد بحث به کجا می‌رسد. آیا یک فیلم دیگر را خواهیم دید یا با یک سریال تازه مواجه هستیم؟


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده