نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۲

انتشار ویدیو جدید فیلم رزیدنت ایول با محوریت میزان وفادار بودن به بازی

ویدیو جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City منتشر شده است که میزان وفادار بودن این فیلم نسبت به بازی رزیدنت ایول را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City منتشر شده است. هدف از این ویدیو نمایش شهر راکون سیتی در فیلم جدید رزیدنت ایول و مقایسه آن با دنیای بازی است که این ویدیو نشان می‌دهد که چقدر این فیلم به دنیای بازی وفادار است. جوناس رابرتز، کارگردان فیلم نیز در طول ویدیو در مورد وفادار بودن فیلم نسبت به بازی صحبت می‌کند و در طول آن شاهد صحنه همبرگر خوردن راننده کامیون در بازی Resident Evil 2 و بازسازی همان صحنه در فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City هستیم.

البته این شباهت‌ها صرفا به این موارد محدود نمی‌شود و ایستگاه پلیس فیلم Resident Evil: Welcome To Raccoon City نیز کاملا شبیه به بازی Resident Evil 2 است و چندین مکان و صحنه مشابه دیگر نیز در طول ویدیو نمایش داده می‌شود. ظاهرا ریمیک بازی Resident Evil 2 یکی از منابع الهام اصلی فیلم جدید رزیدنت ایول بوده است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City که براساس مجموعه بازی محبوب ترسناک رزیدنت ایول تولید شده، قرار است یک فیلم منشا داستانی باشد و به اولین روزهای هجوم زامبی‌ها بپردازد. راکون سیتی زمانی شهر شرکت غول دارویی Umbrella Corporation بود که اکنون به یک شهر در حال مرگ در غرب میانه تبدیل شده است. گروه کوچکی از بازماندگان باید با یکدیگر برای کشف حقیقت پشت شرکت Umbrella و همچنین زنده ماندن از یک شب تاریک همکاری کنند.

کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، اون جوگیا در نقش لیان کندی، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین و دانل لوگ در نقش رئیس پلیس برایان آیرونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Resident Evil را بر عهده داشته است.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) شده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده