// پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲

اولین تریلر فیلم آنچارتد با بازی تام هالند پخش شد

سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Uncharted (آنچارتد) را پخش کرد که تام هالند در آن نقش نیتن دریک را بازی می‌کند.

فیلم آنچارتد در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) داخل سینماها اکران می‌شود و حالا سونی پیکچرز نخستین تریلر رسمی آن را تحویل بینندگان داده است. تولید این پروژه سال‌ها زمان برد و چند عضو کلیدی تیم ساخت آن چند مرتبه عوض شدند. درنهایت روبن فلیشر، سازنده‌ی فیلم Zombieland وظیفه‌ی کارگردانی فیلم Uncharted با بازی مارک والبرگ در نقش سالی را برعهده گرفت. اکنون مدت‌ها پس از معرفی رسمی پروژه‌ی تولید این فیلم سینمایی، بالاخره تماشاگرها می‌توانند تریلر رسمی آن را ببینند.

مجموعه بازی آنچارتد به‌شدت برای اکثر طرفدارهای پلی استیشن شناخته‌شده است و به همین خاطر خیلی‌ها منتظر تریلر بوده‌اند. البته که تصمیماتی همچون انتخاب تام هالند برای فیلم Uncharted از همان ابتدا بحث‌برانگیز بودند و ظاهرا این تریلر هم واکنش‌های ضد و نقیض فراوانی را از سوی مخاطب‌ها دریافت می‌کند.

تماشا در یوتیوب

مت هالووی، آرت مارکوم و ریف جادکینز به‌عنوان نویسندگان فیلم Uncharted معرفی شده‌اند و این‌طور که از تریلر پیدا است، در چندین و چند بخش دقیقا به سراغ جا دادن برخی از ست‌پیس‌های معروف بازی‌های آنچارتد در داستان این نسخه از نیتن دریک رفتند. این پروژه حدودا ۱۲۰ میلیون دلار خرج داشته است و چند ماه دیگر معلوم می‌شود که آیا ضرر می‌دهد یا به سوددهی مالی قابل‌توجه می‌رسد.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده