نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷

تاخیر فیلم های آینده مارول : از Doctor Strange 2 تا Thor 4

مارول تاریخ اکران فیلم‌های این مجموعه را که قرار است در سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اکران شوند، تغییر داده است. همچنین اکران فیلم Indiana Jones 5 یک سال عقب افتاده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی تاریخ اکران چند فیلم آینده دنیای سینمایی مارول و همچنین فیلم Indiana Jones 5 را تغییر داده است. فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود و حالا اکران فیلم Doctor Strange 2 تا تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) عقب افتاده است. در این تاریخ پیش از این قرار بود فیلم Thor: Love and Thunder اکران شود که حالا فیلم Thor 4 برای اکران در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

کریس همسورث در نقش تور در مبارزه گلادیاتوری در فیلم Thor: Ragnarok

اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever نیز از تابستان ۲۰۲۲ تا پاییز ۲۰۲۲ عقب افتاده است و حالا فیلم Black Panther 2 قرار است به‌جای دنباله فیلم کاپیتان مارول، در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. فیلم The Marvels نیز قرار است به‌جای فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. اکران فیلم Ant-Man 3 نیز تا تاریخ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۳ (۶ مرداد ۱۴۰۲) عقب افتاده است.

در حال حاضر فیلم‌برداری فیلم The Marvels و فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در جریان است. همچنین اکران فیلم بدون نام مارول از تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) یک هفته جلو افتاده و این فیلم مرموز قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین دیزنی فیلم بدون نام مارول را که قرار بود در اکتبر ۲۰۲۳ اکران شود، از جدول اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرده است.

فیلم Indiana Jones

این پایان کار نبود و دیزنی اعلام کرد که فیلم Indiana Jones 5 دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود و اکران این فیلم یک سال عقب افتاده است. حالا قسمت پنجم فیلم Indiana Jones قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌براین، پارامونت از فرصت استفاده کرده و اکران فیلم The Lost City با بازی ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف و برد پیت را یک ماه جلو انداخته است. حالا این فیلم کمدی ماجراجویی قرار است به‌جای اکران در ماه آوریل ۲۰۲۲، در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده