نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

لغو سریال Y: The Last Man پس از تنها یک فصل

درحالی‌که پخش فصل اول سریال Y: The Last Man از شبکه FX on Hulu ادامه دارد، اما این سریال قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود.

مدتی می‌شود که پخش فصل اول سریال Y: The Last Man ازطریق FX on Hulu از شبکه هولو آغاز شده و امروز قسمت هشتم آن منتشر شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار نیست برای فصل دوم تمدید شود. الیزا کلارک، شورانر سریال و امبر تمبلین، بازیگر نقش کیمبرلی کمپبل، در توییتر اعلام کردند که سریال Y: The Last Man قرار نیست توسط شبکه FX و هولو برای فصل دوم تمدید شود.

شبکه FX هنوز این خبر را رسما اعلام نکرده است، اما منابع نزدیک روز جمعه به هالیوودریپورتر این خبر را اعلام کرده بودند. سال‌ها استودیوهای مختلف به‌دنبال ساخت اقتباسی از کمیک Y: The Last Man اثر برایان کی وان بودند و سرانجام در سال ۲۰۱۵ شبکه FX حق ساخت و پخش سریالی براساس این مجموعه را دریافت کرد. در ابتدا مایکل گرین و ایدا کروال وظیفه ساخت سریال Y: The Last Man را بر عهده داشتند، اما در ماه فروردین ۹۸ شبکه FX از قطع همکاری با گرین و کروال خبر داد.

ایجنت ۳۵۵ در سریال Y: The Last Man

در ادامه شبکه FX اعلام کرد که الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing، به‌عنوان شورانر جدید سریال Y: The Last Man انتخاب شده است. کلارک در پیام خود در توییتر گفت که شبکه FX یک همکار فوق‌العاده بوده و در ادامه وعده داد که آن‌ها به پیدا کردن یک شبکه و خانه دیگر برای این سریال متعهد هستند و هنوز همه چیز برای سریال و دنیای آن تمام نشده است. البته هنوز مشخص نیست که چقدر می‌توان به آینده سریال در شبکه دیگر خوش بین بود.

سریال Y: The Last Man داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود که یک میمون از نژاد کاپوچین با نام امپرسند است، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوار هستند تا بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند. بن سچنتزر، دایان لین، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن، اشلی رومنز، اولیویا ترلبی و جولیانا کنفیلد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده