نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

بازگشت نئو و مورفیوس در تصاویر جدید فیلم Matrix 4 با بازی کیانو ریوز

تصاویر جدیدی از فیلم The Matrix Resurrections منتشر شده است که در آن شاهد حضور کیانو ریوز تا شخصیت‌های جدید این قسمت هستیم.

ماه گذشته بالاخره اولین تریلر فیلم The Matrix Resurrections پخش شد و توانست تا حد زیادی نظر طرفداران را جلب کند، اما طرفداران هنوز سوالات زیادی در مورد این فیلم دارند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم The Matrix 4 منتشر شده است. این تصاویر به‌تازگی توسط EW منتشر شده‌اند که در یک تصویر شاهد حضور مورفیوس با بازی یحیی عبدل متین دوم هستیم. طبق گفته این بازیگر،‌ مورفیوس در فیلم The Matrix Resurrections با مورفیوس سه‌گانه فیلم ماتریکس تفاوت دارد:

مورفیوس با بازی یحیی عبدل متین دوم در فیلم The Matrix Resurrections

در تصویر دوم شاهد مبارزه نئو با بازی کیانو ریوز با مورفیوس هستیم که البته این صحنه را پیش از این در تریلر فیلم The Matrix Resurrections نیز دیده بودیم:

نئو با بازی کیانو ریوز در حال مبارزه با مورفیوس با بازی یحیی عبدل متین دوم در فیلم The Matrix Resurrections

اما در تصویر سوم نمای بهتری از حضور شخصیت باگز با بازی جسیکا هنویک را شاهد هستیم که جدیدترین شخصیت مجموعه ماتریکس است. شخصیت باگز که شخصیتی مرموز برای طرفداران است، در این تصویر درکنار نئو و مورفیوس قابل مشاهده است:

کیانو ریوز در نقش نئو، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس و جسیکا هنویک در نقش باگز در فیلم The Matrix Resurrections

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، یحیی عبدل متین دوم در نقش مورفیوس، جسیکا هنویک در نقش باگز، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، نیل پاتریک هریس، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix Resurrections حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده داشته است.

فیلم The Matrix Resurrections قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱ دی) اکران و از سرویس استریم HBO Max منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده