نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

حضور شخصیت های شرور در اولین ویدیو رسمی از پشت صحنه فیلم Shazam 2

ویدیویی از پشت صحنه فیلم Shazam! Fury of the Gods در DC FanDome منتشر شده که در آن شاهد لباس جدید شزم تا شخصیت‌های شرور و منفی این فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شده است. این ویدیو شب گذشته در طول رویداد DC FanDome پخش شد که در آن شاهد تصاویری از پشت صحنه تولید فیلم بودیم. در طول ویدیو لباس جدید شزم و دیگر اعضای گروهش قابل مشاهده است و همچنین در طول ویدیو شاهد حضور شخصیت‌های شرور و منفی تا شخصیت‌های جدید فیلم Shazam 2 نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

هلن میرن در نقش هسپرا در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Shazam! Fury of the Gods

هلن میرن، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Queen نقش هسپرا، به‌همراه لوسی لیو، بازیگر فیلم Kill Bill نقش کالیپسو را که هر دو دختر اطلس هستند، در فیلم Shazam! Fury of the Gods بر عهده دارند که در طول این ویدیو ظاهر کلی آن‌ها نمایش داده می‌شود. بااین‌حال، این دو شخصیت شرور در دنیای کمیک وجود ندارند و درواقع شخصیت‌هایی کاملا جدید هستند. همچنین در ساخت فیلم Shazam 2 از سازه‌های بزرگ و بیشتری استفاده شده و سازندگان وعده یک فیلم بزرگ‌تر و با کیفیت بهتر نسبت به قسمت اول را به طرفداران دادند.

لوسی لیو در نقش کالیپسو در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Shazam! Fury of the Gods

زکری لی‌وای، ریچل زیگلر، جک دیلن گریزر، لوسی لیو، هلن میرن، مارتا میلانز، جایمن هانسو، اشر آنجل، گریس فولتن، مگان گود، راس باتلر و ایان چن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam! Fury of the Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید اف. سندبرگ برای کارگردانی و و هنری گیدن، یکی از دو نویسنده قسمت اول، برای نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam! Fury of the Gods باز خواهند گشت.

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Shazam در ماه فروردین ۹۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند و درنهایت بیش از ۳۶۴.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل بیش از ۱۴۰.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۴.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده