نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

انتشار اولین تصویر مفهومی از فیلم Blue Beetle از دنیای دی سی

در حاشیه رویداد DC FanDome که شب گذشته برگزار شد، اولین تصویر مفهومی از فیلم Blue Beetle که قرار است از HBO Max پخش شود، منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر مفهومی از فیلم Blue Beetle منتشر شده است. در حاشیه رویداد DC FanDome که شب گذشته برگزار شد، سازندگان فیلم در مورد شخصیت بلو بیتل و این فیلم صحبت کردند، اما حاوی اطلاعات خاصی نبود. در پایان اولین کانسپت آرت فیلم Blue Beetle منتشر شد که در آن شاهد حضور شخصیت بلو بیتل دربرابر ساختمان Kord Industries هستیم. این تصور نگاه بهتری از طراحی لباس این ابرقهرمان را به ما نشان می‌دهد و در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر باشید:

بلو بیتل در اولین تصویر مفهومی فیلم Blue Beetle

زولو مریجونیا، بازیگر سریال Cobra Kai و یک قسمت از فصل سوم سریال Twin Peaks قرار است نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل را در فیلم Blue Beetle بازی کند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis (اینفینیت کرایسس) معرفی شد. در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Infinite Crisis حضور داشت.

او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است. آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است. تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود.

فیلم Blue Beetle قرار است از شبکه HBO Max پخش شود که پیش از این شاهد تایید انتشار فیلم Batgirl از این سرویس استریم نیز بودیم. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلو بیتل که هم‌اکنون در مرحله پیش تولید است، از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده