نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱

تاریخ پخش انیمیشن Catwoman: Hunted با انتشار تریلری اعلام شد

شرکت برادران وارنر با انتشار تریلری از تاریخ عرضه‌ی انیمیشن Catwoman: Hunted در بازار خانگی پرده برداشت.

شرکت برادران وارنر در جریان رویداد DC FanDome روز گذشته با انتشار تریلری از انیمیشن Catwoman: Hunted (کت‌وومن: شکار) اعلام کرد که این اثر ابرقهرمانی در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ (۸ فوریه ۲۰۲۲) پخش خواهد شد. در این تریلر کت‌وومن با صداپیشگی الیزابت گیلیس در حال استفاده از مهارت‌های خود در سرقت جواهرات دیده می‌شود و در این اثنا با بت‌وومن با صداپیشگی استفانی بیاتریز دیدار می‌کند. کت‌وومن در این انیمیشن با تعداد معدودی از کاراکترهای شرور دی‌سی نیز برخورد خواهد داشت و دراین‌میان باید با پلیس بین‌الملل نیز دست‌وپنجه نرم کند.

جاناتان بنکس، بازیگر سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) در نقش بلک ماسک، استیون بلوم، صداپیشه‌ی انیمیشن سریالی Star Wars Rebels (شورشیان جنگ‌های ستاره‌ای) در نقش سالومون گراندی، لورن کوهن، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در نقش جولیا پنی‌ورث، کربی هوول باپتست، بازیگر سریال Barry (بری) در نقش باربارا مینروا/چیتا، کیث دیوید، بازیگر فیلم They Live (آن‌ها زندگی می‌کنند) در نقش توبیاس ویل، کلی هو، بازیگر فیلم The Scorpion King (پادشاه عقرب) در نقش چشر، زهرا فاضل، صداپیشه‌ی انیمیشن Batman: Death in the Family (بتمن: مرگ در خانواده) در نقش‌های تالیا الغول و نوسفراتا، جاناتان فریکس، بازیگر فیلم‌های Star Trek (پیشتازان فضا) در نقش‌های کینگ فارادی و باس موکسی، اندرو کیشینو، صداپیشه انیمیشن The Lion Guard (نگهبانان شیردل) در نقش مستر یاکوزا از صداپیشه‌های این انیمیشن به‌شمار می‌آیند.

انیمیشن Catwoman: Hunted دارای نسخه دیجیتالی، بلوری و 4K است که تمام نسخه‌های آن در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ (۸ فوریه ۲۰۲۲) عرضه خواهد شد و طرفداران می‌توانند به تماشای آن بپردازند. از قرار معلوم این انیمیشن ابرقهرمانی آغازگر انتشار انیمیشن‌های بیشتر از DC در طول سال ۲۰۲۲ است. در رویداد DC FanDome شاهد نمایش‌هایی از دیگر آثار دی‌سی نظیر Peacemaker (صلح‌طلب)، The Flash (فلش)، Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) و The Batman (بتمن) نیز بودیم که همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در وب‌سایت زومجی مشاهده کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده