نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵

ظاهر بلک مانتا در ویدیوی پشت صحنه فیلم Aquaman and the Lost Kingdom

در جریان رویداد DC FanDome ویدیویی از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom منتشر شد که دشمن آکوامن در این دنباله را به نمایش در می‌آورد.

در جریان رویداد DC FanDome روز شنبه، نخستین ویدیوی رسمی از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom (آکوامن و پادشاهی گم‌شده) منتشر شد و بخش‌های کوچکی از آن‌چه طرفداران می‌توانند از این دنباله انتظار داشته باشند، به نمایش درآمد. این ویدیو قسمت‌هایی از پشت صحنه‌ی فیلم Aquaman 2 از جمله ظاهر بلک مانتا، دشمن آکوامن را برای اولین‌بار در معرض نمایش قرار می‌دهد و شما می‌توانید آن را در بستر یوتیوب مشاهده کنید.

بلک مانتا در فیلم Aquaman 2

نخستین تصویر از ظاهر بلک مانتا در Aquaman 2

جیمز وان، خالق دنیای سینمایی احضار (Conjuring Universe) سکان هدایت فیلم Aquaman and the Lost Kingdom را در دست دارد و دیوید لزلی جانسون-مک‌گلدریک فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در می‌آورد. وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی این دنباله‌ی مورد انتظار نیز برعهده‌ی جیمز وان و پیتر سفرن است. جیمز وان در گذشته اظهار داشت که دنباله‌ی فیلم Aquaman داستان جدی‌تر و معنادارتری خواهد داشت و دارای برخی المان‌های دلهره‌آور است.

در این دنباله باری دیگر جیسون موموآ برای ایفای نقش آرتور کاری/آکوامن، پاتریک ویلسون برای ایفای نقش اُرم، دولف لاندگرن برای ایفای نقش پادشاه نروس، امبر هرد برای ایفای نقش مرا و یحیی عبدالمتین دوم باز خواهند گشت. هنوز معلوم نیست که آیا شخصیت‌های دیگر فیلم اول نظیر آتلانا با نقش‌آفرینی نیکول کیدمن و نیودیس ولکو با بازی ویلم دفو در فیلم آکوامن ۲ حاضر خواهند شد یا خیر. همچنین در گذشته گزارش شد که پیلو اسبک، همبازی جیسون موموآ در سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت)، درحال مذاکره برای پیوستن به این پروژه است.

فیلم Aquaman براساس کاراکتری از دنیای DC با همین نام ساخته شد که پل نوریس و مورت وایزنگر آن را در سال ۱۹۴۱ خلق کردند. این فیلم با بودجه‌ی تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری به فروش ۱.۱۴۸ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت و به یکی از پُرفروش‌ترین فیلم‌های دی‌سی شرکت برادران وارنر تبدیل شد. نخستین حضور آکوامن در یک فیلم لایو-اکشن به فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت) محصول سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد و بعدها در فیلم Justice League (لیگ عدالت) باری دیگر شاهد این ابرقهرمان بودیم.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده