نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

انتشار اولین تصویر مفهومی فیلم Batgirl تا اطلاعاتی از لباس و ظاهر بت گرل

اولین تصویر مفهومی فیلم Batgirl در رویداد DC Fandome منتشر شد و همچنین اطلاعاتی از ظاهر و لباس بت گرل نیز به اشتراک گذاشته است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Batgirl منتشر شده است. در رویداد DC Fandome مشخص شد که بت گرل قرار است مانند کمیک دارای موهای قرمز رنگ باشد و همچنین دارای یک بالاپوش (Cowl) خواهد بود. این فیلم هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد. علاوه‌براین، اولین تصویر مفهومی (کانسپت آرت) از فیلم Batgirl منتشر شد که در آن شاهد حضور بت‌گرل هستیم که به‌دنبال مبارزه با جرم و جنایت در گاتهام است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

اولین تصویر مفهومی فیلم Batgirl

لسلی گریس، بازیگر فیلم In the Heights قرار است نقش باربارا گوردون را در فیلم Batgirl بازی کند. همچنین جی کی سیمونز در حال مذاکره با برادران وارنر و HBO Max برای بازی دوباره در نقش جیمز گوردون در فیلم بت‌گرل است. انتظار می‌رود که فیلم بت گرل در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO Max پخش شود. عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند.

تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت‌گرل را بر عهده دارد. شخصیت باربارا گوردون برای اولین‌بار در شماره ۳۵۹ کمیک Detective Comics به‌عنوان بت‌گرل در دنیای کمیک معرفی شد و در قسمت ۲۳ کمیک Suicide Squad که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، به شخصیت اوراکل تغییر کرد. پس از آن در سری کمیک The New 52 دوباره شاهد معرفی باربارا گوردون به‌عنوان بتل‌گرل بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده