نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۸

تمدید دو سریال Doom Patrol و Titans برای فصل چهارم

شبکه HBO Max در رویداد DC Fandome رسما اعلام کرد که سریال Doom Patrol و سریال Titans برای فصل چهارم تمدید شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Doom Patrol و سریال Titans رسما برای فصل چهارم تمدید شده‌اند. شبکه HBO Max این خبر را در طول رویداد DC Fandome تایید و اعلام کرد، اما اطلاعات بیشتری از فصل چهارم این دو سریال از دنیای دی سی منتشر نشده است. بااین‌حال، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال دووم پاترول که هم‌اکنون در حال پخش است، منتشر شد که در ادامه می‌توانید این تریلر را در یوتیوب HBO Max تماشا کنید. همچنین ویدیویی از فصل سوم سریال Titans نیز منتشر شده است.

کارن والترز در نقش جیسون تاد / رابین در فصل دوم سریال Titans

برنتون توایتز، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، کارن والترز آلن ریچسون، مینکا کلی، کانر لزلی، دماریس لوئیس، ایان گلن، جاشوآ اورپین، تیم دریک، ساوانا ولچ و وینسنت کارتیسر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی وظیفه ساخت فصل سوم سریال تایتان‌ها را نیز بر عهده داشته‌اند. فصل سوم سریال Titans در ۱۳ قسمت تولید شده و انتظار می‌رود فصل چهارم این سریال نیز در ۱۰ تا ۱۳ قسمت تولید و از شبکه HBO Max پخش شود.

تاکنون ۶ قسمت از فصل سوم سریال Doom Patrol که در ۱۰ قسمت تولید شده، از شبکه HBO Max پخش شده است و قسمت هفتم در روز پنج‌شنبه این هفته پخش خواهد شد. انتظار می‌رود فصل چهارم سریال دووم پاترول نیز در ۱۰ قسمت تولید شود. آوریل بالبی، دایان گررو، مت بامر، برندن فریزر، جویون وید، تیموتی دالتون، ابیگیل شاپیرو، میشل گومز، میکا پارکر، وین اورت، آنیتا کالاتارا، مایلز موسندن، جینا هیرازومی، مدلین هورچر، تای تنانت و سباستین کرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده