نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

ملاقات فلش با بتمن مایکل کیتون در اولین تیزر تریلر فیلم The Flash

اولین تیزر تریلر فیلم The Flash از حضور چند نسخه متفاوت از فلش در این فیلم خبر می‌دهد و همچنین بازگشت بتمن نسخه مایکل کیتون را به تصویر می‌کشد.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، در رویداد DC Fandome اولین تیزر تریلر فیلم The Flash منتشر شده است. این تیزر کوتاه حاوی اولین تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی است که در آن شاهد ظاهر جدید فلش با حلقه او هستیم. همچنین در طول تریلر دو نسخه متفاوت از فلش نمایش داده می‌شود و در بخشی از آن شاهد حضور سوپرگرل هستیم. در پایان تریلر نیز بازگشت بتمن با بازی مایکل کیتون نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو حاوی تصاویر زیادی نیست و طبق گفته سازندگان فیلم، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در جریان است. شخصیت بتمن قرار است نقش مهمی در اتفاقات فیلم The Flash داشته باشد و نسخه مایکل کیتون شوالیه تاریکی نقش کلیدی در داستان فیلم خواهد داشت. مایکل کیتون پیش از این در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی نقش بتمن را در دو قسمت فیلم Batman به کارگردانی تیم برتون بر عهده داشت. بااین‌حال، قرار است شاهد حضور بتمن نسخه بن افلک نیز باشیم که البته متاسفانه تصویری از او در این ویدیو یا رویداد DC Fandome نمایش داده نشد.

داستان فیلم The Flash نیز با الهام از خط داستان کمیک Flashpoint نوشته شده است که در آن بری آلن قرار است در دنیاهای موازی سفر کند و در آن با نسخه دیگری از بتمن نیز ملاقات خواهد کرد. ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده