// یکشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۴

تیم بازیگری پرستاره انیمیشن DC League of Super Pets معرفی شد

به شکل رسمی اعلام شد که انیمیشن DC League of Super-Pets افرادی همچون دوئین جانسون (راک)، کیانو ریوز و کوین هارت را در گروه صداگذارها دارد. این اثر در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران می‌شود.

دوئین جانسون/راک در نقش کریپتو یعنی ابرسگ اصلی صداگذاری می‌کند و کوین هارت نقش ایس، سگ شکاری خفاشی را دارد. در چند بخش از رویداد آنلاین و رایگان DC FanDome سال جاری میلادی شاهد اعلام اطلاعات بیشتر راجع به آثار در حال ساخت مختلف وارنر از روی کمیک‌های دی سی بودیم. به همین خاطر توانستیم با اعضای تیم صداگذاری پرستاره‌ی انیمیشن DC League of Super-Pets آشنا شویم.

مارک مارون در نقش لکس لوتر، جان کرازینسکی (بازیگر سری فیلم یک مکان ساکت و سریال The Office)، ناتاشا لیون (بازیگر سریال Russian Doll) و دیگو لونا (بازیگر یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان و سریال Narcos: Mexico)، ونسا بایر، کیت مک‌کینون و صدالبته کیانو ریوز هم از جمله افراد معروف دیگری هستند که به صداگذاری در انیمیشن DC League of Super-Pets می‌پردازند. تیم سازنده می‌خواهد با این اثر سینمایی جالب شخصیت‌هایی از کمیک‌های دی سی را به مخاطب‌ها معرفی کند که فقط تعداد اندکی از افراد آشنا با دی سی حتی اسم آن‌ها را شنیده‌اند. قبلا هم برخی از انیمیشن‌های خاص وارنر با اقتباس از آثار DC چنین کاری را انجام داده‌اند.

شخصیت‌های لیگ ابر حیوانات خانگی دی سی با الهام از ابرقهرمان‌های شدیدا معروف ساخته شده‌اند. Krypto عملا سوپرمن در دنیای حیوانات خانگی است و Ace حکم بتمن را در این گروه دارد. سازنده‌ی این انیمیشن را پروژه‌ای بزرگ به شمار می‌آورد و همکاری کوین هارت و راک در گروه صداگذاری را هیجان‌انگیز می‌داند. به همین خاطر وی معتقد است که تماشاگرها با تماشای این انیمیشن یک تجربه‌ی بزرگ و لذت‌بخش خواهند داشت. اکنون بیشتر از سه سال از معرفی رسمی این پروژه می‌گذرد و بالاخره فقط چند ماه تا پخش محصول نهایی باقی مانده است.

انیمیشن DC League of Super-Pets در تاریخ ۲۰ مِی ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) وارد اکران سینمایی می‌شود. همچنین حدودا یک ماه دیگر شاهد پخش تریلر رسمی جدید آن خواهیم بود. وارنر ۴۵ روز پس از آغاز اکران فیلم در سینماهای ایالات متحده آمریکا، اثر را روی شبکه آنلاین HBO Max قرار می‌دهد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده