نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱

انتشار اولین تریلر سریال Suicide Squad با بازی جان سینا ؛ اعلام تاریخ شروع پخش

شبکه HBO Max در رویداد DC Fandome سرانجام اولین تیزر تریلر سریال Peacemaker با بازی جان سینا را منتشر کرد و در پایان تاریخ شروع پخش آن رسما اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Peacemaker در رویداد DC Fandome منتشر شده است. در اولین تریلر این سریال که درواقع اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad است، شاهد شروع آن در بیمارستان محل بستری پیسمیکر هستیم و در ادامه او قرار است در مأموریت جدیدش شرکت کند و در این مأموریت او تیم جدیدی خواهد داشت. در طول تریلر، پیسمیکر به ملاقات پدرش می‌رود که ظاهرا او را سال‌ها ندیده است و در پایان او یک عقاب را در آغوش می‌گیرد.

همچنین در پایان این تریلر مشخص شد که پخش سریال Peacemaker قرار است از تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۳ دی امسال) از شبکه HBO Max آغاز شود که مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی در روز پنج‌شنبه هر هفته پخش خواهند شد. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر سریال Peacemaker را ازطریق یوتیوب HBO Max تماشا کنید.

لوگو جدید سریال Peacemaker

تمرکز سریال Peacemaker قرار است روی نیروهای ویژه‌ای باشد که با چیزی فاجعه‌بار که زمین را تهدید می‌کند، مواجه خواهند شد. این سریال اکشن براساس فیلم The Suicide Squad تولید شده و حوادث آن قرار است پس از حوادث این فیلم جریان داشته باشد. درواقع در صحنه پس از پایان فیلم شاهد حضور این تیم ویژه هستیم که حالا قرار است از پیسمیکر برای اهداف و خطرات جدیدی استفاده کنند.

جان سینا، استیو ایجی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هالند، فردی استروما، چاکوودی ایووجی، لاکلین مونرو، کریستوفر هیردال و انی چانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Peacemaker حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این سریال را بر عهده داشته است. گان در مجموع ۵ قسمت از سریال Peacemaker را کارگردانی کرده و وظیفه کارگردانی سه قسمت دیگر بر عهده جودی هیل، روزمری رودریگز و برد اندرسون بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده