نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

مشخص شدن نام و تاریخ اکران فیلم جدید ام نایت شیامالان ، کارگردان Old

یونیورسال تاریخ اکران و نام رسمی فیلم جدید ام نایت شیامالان، کارگردان فیلم Old و فیلم Split را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات رسمی از فیلم جدید ام نایت شیامالان منتشر شده است. فیلم جدید و دلهره‌آور ام نایت شیامالان قرار است Knock at the Cabin نام داشته باشد و همچنین مشخص شد که این فیلم قرار است به‌جای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)، حالا در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) اکران شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Knock at the Cabin مانند بازیگران یا داستان فیلم در دسترس نیست.

فیلم Knock at the Cabin درواقع قرار است پنجمین فیلم مشترک شیامالان با یونیورسال باشد. آن‌ها پیش از این همکاری موفقی در چهار فیلم که شامل فیلم The Visit محصول سال ۲۰۱۵، فیلم Split محصول سال ۲۰۱۷، فیلم Glass محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم Old محصول سال ۲۰۲۱ می‌شود، داشته‌اند. تمامی فیلم‌های شیاملان تا به امروز بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. فیلم Glass که دیزنی وظیفه پخش جهانی آن را بر عهده داشت، موفق شد ۲۴۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند.

فیلم Split نیز در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۷۸.۵ و فیلم The Visit در سال ۲۰۱۵ حدود ۹۸.۴ میلیون دلار توانستند فروش کنند. فیلم Old نیز که جدیدترین فیلم شیاملان است، توانسته تا به امروز بیش از ۹۰.۱ میلیون دلار در گیشه فروش کند که باتوجه‌به شرایط فعلی، عملکرد آن بسیار موفق توصیف شده است. الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، روفس سوئل، ویکی کریپس، کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Old حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده