نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵

تمدید سریال You برای فصل چهارم

درحالی‌که فصل سوم سریال You جمعه این هفته از نتفلیکس پخش خواهد شد، حالا این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

فصل سوم سریال You قرار است در روز جمعه این هفته و در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. حالا در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از تمدید زودهنگام سریال تو خبر داده است. نتفلیکس امروز با انتشار یک ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را در یوتیوب تماشا کنید، از تمدید سریال You برای فصل چهارم خبر داد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و نتفلیکس تنها خبر ساخت فصل جدید این سریال درام را تایید کرده است.

فصل سوم سریال You از جایی آغاز می‌شود که جو و لاو کوئین ازدواج کرده و حالا صاحب یک پسر به‌نام هنری شده‌اند و در حال بزرگ کردن فرزند خود در شمال غربی کالیفرنیا هستند. بااین‌حال، زندگی این دو نفر پس از علاقه‌مندی جو به زن جدیدی که در همسایه آن‌ها است، پیچیده‌ می‌شود؛ به‌خصوص زمانی‌که او متوجه می‌شود لاو کویین، همسرش چقدر او را درک می‌کند. پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل سوم سریال You بازگشته‌اند.

پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کویین در کنار پنجره در فصل سوم سریال You

تاتی گابریل در نقش مارین، دیلن آرنولد، سافرون باروز، میکلا مک‌کانوس، شانون چان-کنت، بن مل، کریستوفر اوشی، کریستوفر شان، برایان سافی، مکنزی آستین، آیلت زورر، جک فیشر، اسکات اسپیدمن، تراویس ون وینکل و شالیتا گرانت دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل سوم سریال You حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز بازگشته‌اند.

قابل انتظار است که فصل چهارم سریال You در ۱۰ قسمت تولید شود و گمبل و برلانتی برای ساخت فصل جدید این سریال نیز بازگردند. سریال You که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است، براساس کتاب‌هایی به‌نام You و Hidden Bodies اثر کارولین کپنس تولید شده است. هر فصل براساس یک کتاب تولید شده بود و حالا فصل سوم نیز براساس رمان You Love Me تولید شده است. هنوز مشخص نیست که فصل چهارم سریال You براساس رمان جدید آن خواهد بود یا اینبار مسیر متفاوت‌تری را قرار است دنبال کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده