نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۷

انتشار اولین تریلر فصل سوم سریال Hanna تا اعلام تاریخ پخش

آمازون تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Hanna را رسما تایید و اعلام کرد. همچنین اولین تریلر فصل سوم سریال هانا نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Hanna تایید و اعلام شده است. آمازون در نیویورک کامیک کان امسال اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال هانا که در ۶ قسمت یک ساعته تولید شده، از تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) آغاز خواهد شد. همچنین آمازون اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Hanna را نیز منتشر کرده است که در طول این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی فصل جدید این سریال هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل سوم سریال Hanna ادامه داستان هانا را دنبال می‌کند که توسط سازمان شرور Utrax خلق و برای کشتن آموزش دیده است. هانا به‌طور مخفیانه در تلاش است تا سازمان Utrax را از درون نابود کند و در این راه با ماریسا ویگلر، مامور سابق CIA و دشمن قدیمی خود همکاری خواهد کرد. آن‌ها مامور عالی‌رتبه Utrax را وادار می‌کنند تا به آن‌ها کمک کند. اما سندی و ژول و چند دشمن جدید در حال مشکوک شدن به برنامه و نقشه هانا هستند. هانا هرچقدر به هدف خودش نزدیک می‌شود، اما قدرت واقعی Utrax بین او و آزادی‌اش قرار گرفته است.

ازمه کرید مایلز در نقش هانا، میری انوس در نقش ماریسا ویگلر، یاسمین مونت پرنس، آلین رز دالی، جیانا کیل، درموت مالرونی و ری لیوتا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Hanna حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، دیوید فار وظیفه ساخت سیزن سوم سریال هانا را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده