نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰

نقش‌آفرینی آنتونی هاپکینز و جرمی استرانگ در فیلم Armageddon Time

آنتونی هاپکینز و جرمی استرانگ برای نقش‌آفرینی در فیلم Armageddon Time به ان هتوی پیوستند که جیمز گری به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

آنتونی هاپکینز و جرمی استرانگ به جمع بازیگران فیلم Armageddon Time (زمان آرماگدون) شرکت فوکس فیچرز پیوستند که جیمز گری، کارگردان فیلم‌های Ad Astra (به‌سوی ستارگان) و Lost City of Z (شهر گمشده زی) وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد. ان هتوی، بازیگر فیلم Les Misérables (بینوایان) درکنار بنکس رپتا، بازیگر فیلم The Devil All the Time (شیطان تمام‌وقت)، جیلین وب، بازیگر سریال The Wonder Years (سال‌های شگفت‌انگیز) و رایان سل، بازیگر سریال House of Cards (خانه پوشالی) از دیگر بازیگران این فیلم درام به‌حساب می‌آیند. فیلم Armageddon Time درحال‌حاضر مراحل تولیدش را در شهر نیویورک پشت سر می‌گذارد.

فیلم Armageddon Time در زمره‌ی آثار Coming of age (داستان بلوغ) قرار می‌گیرد که با الهام از زندگی جیمز گری در دهه‌ی ۱۹۸۰ در محله‌ی کویینز، یکی از مناطق پنج‌گانه‌ی شهر نیویورک ساخته خواهد شد. جیمز گری علاوه‌بر کارگردانی و نویسندگی درکنار آنتونی کاتاگاس، مارک بوتان و رودریگو تیشیرا وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد و لورنسو سانت‌آنا و رودریگو گوتیرز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. شرکت فوکس فیچرز توزیع فیلم در ایالات متحده‌ی آمریکا را انجام می‌دهد و شرکت یونیورسال پیکچرز مسئول توزیع آن در دیگر مناطق خواهد بود.

شرکت فوکس فیچرز در بازار آنلاین جشنواره‌ی فیلم کن توانست امتیاز پخش فیلم Armageddon Time و فیلم Blue Bayou (نهر کوچک آبی) به کارگردانی جاستین چون را تصاحب کند. آنتونی هاپکینز با دریافت دومین جایزه‌ی اسکار خود برای ایفای نقش تحسین‌برانگیزش در فیلم The Father (پدر) شرکت سونی پیکچرز کلاسیکس، سال شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. جرمی استرانگ نیز سال گذشته به دستاورد بزرگی رسید و برای نقش‌آفرینی در سریال Succession (وراثت) شبکه‌ی HBO جایزه اِمی بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعه‌ی تلویزیونی درام را به خانه بُرد؛ سریالی که در تاریخ ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) با فصل سوم از راه می‌رسد و بینندگان را با ماجراهای خود همراه خواهد کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده