نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۴

پیوستن آنتونی هاپکینز به هیو جکمن در فیلم جدید کارگردان The Father

آنتونی هاپکینز که برای بازی در فیلم The Father جایزه اسکار دریافت کرده بود، حالا در همکاری دوباره با فلوریان زلر به جمع بازیگران فیلم The Son پیوسته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در فیلم The Son تایید و اعلام شده است. آنتونی هاپکینز، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Silence of the Lambs و فیلم The Father به‌همراه زن مک‌گراث، بازیگر یک قسمت از سریال Utopia، دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم پسر اضافه شده‌اند. مک‌گراث نقش نیکولاس را بر عهده دارد علاوه‌بر هاپکینز و مک‌گراث، هیو جکمن، ونسا کربی، لورا درن، ویلیام هوپ، آکی کوتابه و دنیل لوئیس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Son حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Son در لندن رسما به پایان رسیده است. فلوریان زلر، کارگردان فیلم The Father وظیفه کارگردانی فیلم پسر را بر عهده داشته است. زلر این فیلم را براساس یکی دیگر از نمایش‌های خود به‌نام The Son ساخته است. زلر درواقع یک سه‌گانه‌ی تئاتری شامل سه نمایش به‌نام‌های پدر، پسر و مادر دارد. همچنین کریستوفر همپتون در همکاری دوباره با زلر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

آنتونی هاپکینز و الیویا کلمن در فیلم The Father

فیلم The Father به کارگردانی فلوریان زلر و با بازی آنتونی هاپکینز، در سال گذشته اکران شد و توانست با تحسین منتقدان مواجه شود. این فیلم تحسین شده همچنین توانست دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی برای کریستوفر همپتون و فلوریان زلر و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای آنتونی هاپکینز را دریافت کند. حالا هاپکینز قرار است برای دومین‌بار با زلر در فیلم The Son همکاری کند.

فیلم The Son داستان مردی به‌نام پیتر با بازی هیو جکمن را دنبال می‌کند با مشغله‌های زندگی زناشویی خود با اِما، نامزدش با بازی ونسا کربی و بچه‌شان مشغول است تا اینکه سر و کله‌ی کیت، همسر سابقش با بازی لورا درن و نیکولاس، پسر پیتر و کیت پیدا می‌شود. نیکولاس دچار مشکلات مختلفی اعم از عصبانیت و گوشه‌گیری است و برای ماه‌ها از مدرسه گریخته است. پیتر تلاش می‌کند به پدر بهتری برای او تبدیل شود و می‌خواهد با قرار دادن نیکولاس در موقعیت‌های صمیمانه و دلگرم‌کننده‌ی خانوادگی به وی کمک کند. اما بار مشکلات نیکولاس به‌قدری زیاد است که بنیان خانواده‌ را در معرض خطر قرار می‌دهد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده