نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷

پیوستن بازیگر Crown به سریال جدید سازندگان OA

به‌تازگی اما کورین که قبلا در سریال The Crown نقش پرنسس دایانا را بازی کرده بود به مینی سریال Retreat از FX پیوسته است.

طبق گزارش نشریه ددلاین اخیرا اما کورین، بازیگر انگلیسی با سابقه حضور در سریال The Crown، به‌جمع بازیگران مینی‌سریال Retreat پیوسته است. این مینی‌سریال محصول FX است و بریت مارلینگ و زل بتمانگلیژ، سازنده‌های سریال The OA، وظیفه ساخت آن را برعهده دارند. کورین قرار است به‌عنوان نقش اول Retreat و در قالب شخصیتی به‌نام Darby Hart هنرنمایی کند. Hart یک کارآگاه تازه‌کار است که به‌دنبال حل کردن و به‌سرانجام رساندن یک پرونده‌ی قتل در یک خلوتگاه است.

داستان Retreat درباره‌ی Darby Hart و ۱۱ مهمان دیگر است که از طرف یک میلیاردر به مکانی دورافتاده، خلوت و بسیار دیدنی دعوت می‌شوند. در این بین جسد یکی از مهمانان توسط سایرین پیدا می‌شود و حالا Darby، قبل از اینکه کس دیگری به‌قتل برسد باید ثابت کند که برخلاف شواهد و مدارک زیادی که وجود دارند، این قضیه اتفاقی نیست و یک نفر او را به‌قتل رسانده است.

بریت مارلینگ و زل بتمانگلیژ تهیه‌کنندگی و نویسندگی این سریال را برعهده دارند و قسمت‌هایی را هم کارگردانی خواهند کرد. همچنین مارلینگ به‌عنوان بازیگر یکی از نقش‌های کلیدی سریال را ایفا خواهد کرد. از دیگر عوامل که FX انتخاب کرده است می‌توان به آندریا اسپرلینگ اشاره کرد که تهیه‌کننده اختصاصی خواهد بود.

اما کورین قبلا در سریال The Crown نقش پرنسس دایانا را بازی کرده بود که توانست اولین نامزدی در مراسم امی را برای این نقش به‌دست بیاورد. در حال‌حاضر کورین روی فیلم اقتباسی Lady Chatterley’s Lover برای نتفلیکس کار می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده