نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۱

حضور سابرینا با بازی کرنان شیپکا در فصل ششم سریال Riverdale

بالاخره قرار است شاهد کراس‌اور بین دنیای سابرینا با دنیای ریوردیل باشیم و سابرینا با بازی کرنان شیپکا در فصل ششم سریال Riverdale حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره قرار است کراس‌اور بین سریال Chilling Adventures of Sabrina و سریال ریوردیل رخ دهد. کرنان شیپکا، بازیگر نقش سابرینا اسپلمن قرار است در قسمت چهارم از فصل ششم سریال Riverdale که The Witching Hour(s) نام دارد، حضور داشته باشد. همچنین تصویری از حضور شیپکا در پشت صحنه تولید ریوردیل منتشر شده که او لباس سابرینا را بر تن دارد و روی صندلی اعضای تیم تولید نشسته است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کرنان شیپکا در پشت صحنه فیلمبرداری فصل ششم سریال Riverdale

طبق خلاصه داستان منتشر شده از قسمت چهارم فصل ششم سریال Riverdale، شریل با بازی مدلین پچ در حال انجام یک طلسم خطرناک است که می‌تواند معنای مرگ و زندگی را برای یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده بلوسوم تغییر دهد. حالا سابرینا اسپلمن در این کراس‌اور قرار است از گریندیل به ریوردیل بیاید و به شریل کمک کند. سریال Riverdale و سریال Chilling Adventures of Sabrina اقتباسی از کمیک‌ها و داستان‌های آرچی هستند و حالا به‌نظر می‌رسد که لغو سریال سابرینا توسط نتفلیکس راه را برای کراس‌اور میان این دو مجموعه باز کرده است.

کی جی آپا، کول میچل اسپراوس، لیلی راینهارت، کامیلا مندس، مدلین پچ، ونسا مورگن، کیسی کات، اشلی مورای، ماریسول نیکولز، میدشن ایمیک، مارک کانسوئلوس و اسکیت اولریش، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Riverdale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرتو آگویر ساکاسا، خالق مجموعه آرچی وظیفه ساخت سریال ریوردیل را نیز بر عهده دارد. ساکاسا پیش از این تایید کرده بود که در فصل پنجم سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار بود شاهد کراس‌اور با سریال Riverdale باشیم، اما این داستان اکنون در کتاب‌های کمیک ادامه خواهد یافت.

حالا این کراس‌اور سرانجام قرار است در فصل ششم سریال Riverdale رخ دهد، اما شاید سؤال طرفداران در مورد سرنوشت سابرینا در فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina باشد که مشخص نیست او چگونه قرار است به گریندیل بازگردد و سپس به ریوردیل بیاید. البته پاسخ این سؤال ممکن است در کمیک Sabrina داده شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده