نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۴

انتشار اولین تریلر فیلم جدید رزیدنت ایول

سونی سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City را منتشر کرد که در آن به شهر راکون سیتی باز می‌گردیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City (رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید) منتشر شده است. سونی این تریلر را در حاشیه پنل فیلم Resident Evil در کمیک کان نیویورک منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های محبوب مجموعه رزیدنت ایول هستیم. در طول تریلر به شهری که تمامی اتفاقات شروع شده، باز می‌گردیم و در طول تریلر شاهد نمایش زامبی‌ها تا یک سگ زامبی و همچنین یک لیکر هستیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی اولین پوستر فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City را نیز منتشر کرده که در آن یک چتر روی زمین دربرابر ساختمان پلیس شهر بارانی راکون سیتی قابل مشاهده است که ارجاعی به تاسیسات آمبرلا در این شهر از دنیای رزیدنت ایول دارد. در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

چتری روی زمین در برابر ساختمان پلیس شهر راکون سیتی در پوستر فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City که براساس مجموعه بازی محبوب ترسناک رزیدنت ایول تولید شده، قرار است یک فیلم منشا داستانی باشد و به اولین روزهای هجوم زامبی‌ها بپردازد. راکون سیتی زمانی شهر شرکت غول دارویی Umbrella Corporation بود که اکنون به یک شهر در حال مرگ در غرب میانه تبدیل شده است. گروه کوچکی از بازماندگان باید با یکدیگر برای کشف حقیقت پشت شرکت Umbrella و همچنین زنده ماندن از یک شب تاریک همکاری کنند.

کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، اون جوگیا در نقش لیان کندی، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر در نقش آلبرت وسکر، نیال مک‌دوناف در نقش ویلیام برکین و دانل لوگ در نقش رئیس پلیس برایان آیرونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جوناس رابرتز، نویسنده و کارگردان فیلم 47Meters Down، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Resident Evil را بر عهده داشته است.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده