نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

پخش اولین تریلر فیلم Paranormal Activity 7

اولین تریلر فیلم ترسناک Paranormal Activity: Next of Kin که اطلاعاتی از داستان آن را به دست می‌رساند منتشر و تاریخ پخش این فیلم نیز مشخص شد.

ماه گذشته بود که تیزری کوتاه و مبهم از فیلم سینمایی Paranormal Activity: Next of Kin پخش شد، تیزری که اطلاعات چندانی از فیلم مذکور در بر نداشت. حالا به تازگی اولین تریلر بلند فیلم Paranormal Activity 7 پخش و تاریخ عرضه این فیلم نیز مشخص شده است. فیلم سینمایی Paranormal Activity: Next of Kin در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) از پارامونت پلاس پخش می‌شود و تریلر حاضر نیز اطلاعات قابل‌توجه‌ای از فیلم مذکور به‌دست می‌دهد. اولین تریلر فیلم Paranormal Activity: Next of Kin را در زیر تماشا کنید.

طبق تریلر، فیلم سینمایی Paranormal Activity: Next of Kin درباره مستندسازی به‌نام مارگوت است که برای پی بردن به راز گم شدن مادر و خانواده خود به مکانی با ساکنانی آمیش‌مذهب می‌رود. این مستندساز اما به ناگاه با چیزی بسیار عمیق‌تر و تاریک‌تر از آنچه که انتظارش را داشته مواجه می‌شود. اولین تریلر فیلم Paranormal Activity 7 واجد تصاویر ترسناک و منزجرکننده‌ای است، تصاویری از قبیل زنی که با سیب‌زمینی پوست‌کن دست خود را پوست می‌کند. تریلر حاضر همچنین مانند فیلم‌های پیشین Paranormal Activity حاوی تصاویری از شب است که به جامپ اسکر‌های گوناگون منتهی می‌شوند.

اولین پوستر فیلم Paranormal Activity: Next of Kin

فیلم سینمایی Paranormal Activity: Next of Kin به کارگردانی ویل اوبنک جلوی دوربین رفته است. او پیش از این فیلم Underwater محصول ۲۰۲۰ را کارگردانی کرده است. نویسنده فیلم Paranormal Activity 7 کریستوفر لندن است، این نویسنده فیلم‌های سوم، چهارم و پنجم Paranormal Activity را نیز نوشته و هردو فیلم مجموعه Happy Death Day را کارگردانی کرده است. از بازیگران فیلم جدید مجموعه Paranormal Activity می‌توان به امیلی بدر، رولند باک سوم، تام نوویکی، گانر رایت و کیلی زایان اشاره کرد. 

فیلم Paranormal Activity: Next of Kin در ابتدا قرار بود در مارس ۲۰۲۲ در سینماها اکران شود، اما با هدف نمایش در هالووین از‌طریق پارامونت پلاس، تاریخ پخش این فیلم ترسناک تغییر کرد. اولین فیلم Paranormal Activity در سال ۲۰۰۷ اکران شد و پس از آن چندین فیلم دیگر از این مجموعه به پرده سینماهای جهان راه پیدا کرد. در اخبار مرتبط؛ مستند Unknown Dimension: The Story of Paranormal Activity نیز در تاریخ ۲۹ اکتبر (هفتم آبان) از پارامونت پلاس پخش خواهد شد. این مستند شامل مصاحبه و تصاویر دیده نشده است و به تاریخ مجموعه Paranormal Activity خواهد پرداخت.

 شما همچنین می‌توانید در بخش کامنت‌ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده