نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶

فاش شدن تصاویری از لباس بلک ادم و هاوکمن در فیلم Black Adam

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون فاش شده است که لباس بلک ادم و هاوکمن را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویری جدیدی از پشت صحنه فیلم Black Adam فاش شده است که لباس دو شخصیت بلک ادم و هاوکمن را نشان می‌دهد. در بخشی از این تصاویر نگاه خوبی از لباس بلک ادم با بازی دواین جانسون قابل مشاهده است که شباهت زیادی به لباس شزم در فیلم Shazam نیز دارد و حتی ظاهرا کمی هم از لباس سوپرمن برای طراحی آن الهام گرفته شده است.

همچنین بخشی از لباس هاوکمن و همچنین کلاه او نیز قابل مشاهده است که حداقل در این تصاویر شباهت زیادی به نسخه کمیک دارد. همچنین تصویری از یک وسیله نقلیه نیز دیده می‌شود که مشخص نیست سفینه Thanagarian است یا به منشا داستانی هاوکمن با بازی آلدیس هاج در فیلم Black Adam ارتباط خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور، منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود. همچنین فیلم Black Adam قرار است در رویداد آنلاین DC Fandome که ۹ روز دیگر برگزار خواهد شد، نیز حضور داشته باشد که قابل انتظار است تصاویر رسمی از فیلم بلک ادم نمایش داده شود.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده