نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴

رضایت بن افلک از ایفای نقش بتمن در فیلم The Flash

بن افلک در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود ضمن تایید بازگشت به‌عنوان بتمن در فیلم The Flash، از نقش‌آفرینی دوباره در لباس شوالیه‌ی تاریکی ابراز رضایت کرد.

بن افلک از زمان انتخاب و ایفای نقش بتمن در فیلم Batman v Superman، دوران عجیب و نسبتا سختی را طی کرد. طرفداران در ابتدا از این انتخاب ناراضی بودند اما پس از اکران فیلم نام‌برده و فارغ از کیفیت سینمایی آن اثر، تعداد زیادی از منتقدان و هواداران از نقش‌آفرینی افلک تمجید کردند. پایان دوران فیلم‌های زک اسنایدر در دنیای سینمایی دی‌سی و لغو تولید فیلم The Batman با کارگردانی و نقش‌آفرینی بن افلک، ظاهرا قرار بود پایان دورانِ بتمنِ افلک را رقم بزند.

اما فیلم سینمایی The Flash که افلک و مایکل کیتون را به‌‌عنوان «بتمن» در قصه‌ی خود گنجانده است،‌ امید هواداران برای دیدار مجدد با نسخه‌ی خاص و پرطرفدار افلک از شنل‌پوش گاتهام را زنده نگه‌داشت. حالا در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، افلک درجریان مصاحبه‌ی اخیر خود پیرامون فیلم نام‌برده، از ایفای نقش دوباره به‌عنوان بتمن ابراز رضایت کرده است. در صحبت‌های افلک چنین می‌خوانیم:

«این [ایفای نقش در فیلم فلش] برای من راهی مناسب برای بازگشت و نقش‌آفرینی دوباره به‌عنوان بتمن محسوب می‌شد؛ موردی که پیش‌تر برایم یک تجربه‌ی سخت را رقم زده بود. روزهایی خوب و لذت‌بخش را در زمان تولید این فیلم سپری کردم. من واقعا ازرا میلر (بازیگر نقش فلش) را دوست دارم و همچنین توانستم جیسون موموآ (بازیگر نقش آکوامن) را ملاقات کنم که در بریتانیا مشغول تولید دنباله‌ی آکوامن است.»

بن افلک در نقش بتمن در صحنه Knightmare فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice

افلک در پایان مصاحبه و به‌شوخی اعلام کرد که به‌او گفته‌اند تا در زمان صحبت پیرامون نقش‌آفرینی دوباره‌ی بتمن در فیلم فلش، پیرامون این قضیه اظهار ناآگاهی کند و دروغ بگوید! وی در پایان اعلام کرد که به‌علت لو دادن چنین موضوعی احتمالا جریمه خواهد شد. چندی پیش و با انتشار تصاویر فاش شده از مایکل کیتون به‌عنوان بتمن، پیرامون حضور یا غیبت افلک در این فیلم در نقش شوالیه‌ی تاریکی تردید ایجاد شد. بعدها و با نشر تصاویری که نسخه‌ی احتمالی افلک را سوار بر یک موتور بزرگ نمایش می‌داد، شک و ابهام هواداران کم شد و حالا با صحبت‌های افلک، کاملا اطمینان داریم که در فیلم The Flash باید منتظر هر دو نسخه‌ی کیتون و افلک از کاراکتر «بتمن» باشیم.

فیلم The Flash با نویسندگی کریستینا هادسون و کارگردانی اندی موشیاتی با به‌میان آوردن قصه‌ی «جهان‌های موازی/مولتی‌ورس» دو نسخه‌ی بتمن افلک و مایکل کیتون را وارد داستانی می‌کند که بری آلن (فلش) در مرکز آن است. اثری که داستانش احتمالا بخشی عظیم از داستان‌سرایی دنیای سینمایی دی‌سی را که زک اسنایدر آن را آغاز کرده بود، جمع‌بندی کرده و پرونده‌ی تعداد زیادی از شخصیت‌ها و اتفاقات آن آثار (از جمله بتمن افلک) را خواهد بست. برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر از این فیلم باید تا زمان برگزاری رویداد DC Fandom صبر کنیم.

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است.

فیلم The Flash در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده