نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۸

جیمز گان در حال ساخت یک پروژه دیگر برای دی سی است

جیمز گان تایید کرد که علاوه‌بر فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker، او قرار است یک پروژه دیگر برای دی سی نیز تولید کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان قرار است یک پروژه دیگر برای دی سی کارگردانی کند. گان که اخیرا ششمین سالگرد ازدواجش با جنیفر هالند را جشن می‌گرفت، به سوالات برخی از طرفداران در توییتر نیز پاسخ داد که در یکی از این سوالات،‌ گان تایید کرد که در حال ساخت یک پروژه دیگر برای دنیای DC است. البته گان اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که این پروژه قرار است یک فیلم یا یک سریال باشد.

گان هم‌اکنون در حال تکمیل سریال Peacemaker است که این سریال قرار است در ژانویه ۲۰۲۲ (دی-بهمن) از شبکه HBO Max پخش شود. گان همچنین قرار است به دنیای سینمایی مارول برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 و فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special بازگردد و بدین ترتیب، او برنامه بسیار شلوغی دارد. گان تابستان امسال فیلم The Suicide Squad را کارگردانی کرده بود که این فیلم توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد.

جیمز گان و مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

بااین‌حال، مشخص نیست که پروژه جدید گان برای دنیای دی سی ارتباطی به فیلم The Suicide Squad دارد یا او قرار است به‌جای ساخت دنباله این فیلم یا ساخت فیلم یا سریالی دیگر براساس شخصیت‌های آن، یک فیلم یا سریال کاملا جدید براساس شخصیت و مجموعه‌های دیگر DC را تولید کند. البته گان پیش از این از علاقه خود برای ساخت یک پروژه براساس شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی خبر داده بود. علاوه‌براین، گان علاقه دارد تا فصل دوم سریال Peacemaker را نیز تولید کند که البته پروژه جدید او ارتباطی به این سریال ندارد.

تمرکز سریال Peacemaker قرار است روی نیروهای ویژه‌ای باشد که با چیزی فاجعه‌بار که زمین را تهدید می‌کند، مواجه خواهند شد. این سریال اکشن براساس فیلم The Suicide Squad تولید شده و حوادث آن قرار است پس از حوادث این فیلم جریان داشته باشد. درواقع در صحنه پس از پایان فیلم شاهد حضور این تیم ویژه هستیم که حالا قرار است از پیسمیکر با بازی جان سینا برای اهداف و خطرات جدیدی استفاده کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده