نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

دنیل کریگ تازه از ویدیو مشهور خود در اینترنت مطلع شده است

دنیل کریگ تاکنون از وجود ویدیو مشهور «Ladies and gentlemen, the Weeknd» که مدت‌ها است در توییتر به‌عنوان یک پست میم استفاده می‌شود، خبر نداشته است.

ویدیو مشهوری از دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، تقریباً هر هفته با فرارسیدن تعطیلات آخر هفته به‌عنوان یک پست میم (Meme) در توییتر استفاده می‌شود. با‌این‌حال به‌نظر می‌رسد که این بازیگر انگلیسی تاکنون هیچ اطلاعی از ترند شدن این ویدیو نداشته است. این کلیپ کوتاه، بخشی از میزبانی کریگ در برنامه SNL است که در آن از The Weeknd، خواننده کانادایی به صحنه دعوت می‌کند؛ اما این دیالوگ توسط کاربران به‌عنوان پست میم برای جشن گرفتن تعطیلات آخر هفته استفاده می‌شود.

دنیل کریگ در مصاحبه اخیر خود با نشریه نیویورک تایمز درباره ترند شدن این ویدیو گفت‌وگو کرده و اینطور که به‌نظر می‌رسد، کریگ از وجود این ویدیو خبر نداشته و او در همین مصاحبه از وجود چنین ویدیویی مطلع شده است. خبرنگار از او در اینباره می‌پرسد:

«ویدیویی از شما دست به‌دست می‌شود که مربوط‌به میزبانی شما در برنامه Saturday Night Live است. شما در این بخش با آرامش خاصی ویکند را برای حضور در صحنه دعوت می‌کنید و مردم از این ویدیو به‌عنوان راهی برای معرفی تعطیلات آخر هفته استفاده می‌کنند.»

دانلود از آپارات

کریگ در پاسخ می‌گوید:

«واقعاً؟ خیلی جالبه. نمی‌دونم این چیه ولی به هرحال متشکرم. فکر کنم برای اینکه بدونم موضوع چیه باید حسابی در شبکه اجتماعی داشته باشم.»

No Time To Die جدیدترین فیلم دنیل کریگ هم‌اکنون در سینماهای سراسر جهان اکران شده است. این فیلم که آخرین حضور کریگ در نقش جیمز باند محسوب می‌شود، جمعه این هفته در آمریکا روی پرده خواهد رفت. کری جوجی فوکوناگا، کارگردان فصل اول سریال True Detective، وظیفه کارگردانی فیلم No Time To Die را بر عهده داشته و رامی مالک، بازیگر برنده جایزه اسکار نقش شخصیت منفی آن را برعهده دارد. لاشانا لینچ، لیا سدو، آنا د آرماس، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، دیوید دنسیک، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، دیگر بازیگران قسمت جدید فیلم James Bond استند.

مجموعه جیمز باند مطمئناً بعد از دنیل کریگ نیز ادامه خواهد داشت، اما تهیه‌کنندگان این فیلم اعلام کردند که انتخاب بازیگر بعدی این نقش را از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهند کرد. باربارا براکلی که از تصمیم گیرندگان مهم مجموعه‌ی مأمور 007 محسوب می‌شود، اخیراً در واکنش به شایعات انتخاب یک بازیگر زن برای ادامه‌ی این نقش گفته که تا زمانی‌که او مسئولیت دارد، جیمز باند مرد باقی خواهد ماند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده