نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۹

فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی رکورد افتتاحیه دوران کرونا را شکست

فیلم Venom: Let There Be Carnage موفق شد رکورد افتتاحیه دوران کرونا را که تا پیش از این در اختیار فیلم بلک ویدو بود، بشکند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Venom: Let There Be Carnage اکرانش را با ثبت رکورد بهترین افتتاحیه در دوران حکمرانی کرونا آغاز کرده است. پس از شروع خوب در پیش‌نمایش پنج‌شنبه، فیلم Venom 2 موفق شد در سه روز اول اکران حدود ۹۰.۱ میلیون دلار در آمریکا فروش کند تا رکورد افتتاحیه دوران کرونا را بشکند. این رکورد پیش از این به فیلم Black Widow با افتتاحیه ۸۰.۸ میلیون دلار تعلق داشت که در تیر امسال روی پرده رفته بود.

این در حالی است که فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در چهار روز اول اکرانش موفق شده بود ۹۴.۷ میلیون دلار فروش کند که در سه روز اول نیز ۷۵.۴ میلیون دلار فروش کرده بود. همچنین قسمت اول فیلم Venom نیز افتتاحیه‌ای در حدود ۸۰.۳ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۸ تجربه کرده بود. علاوه‌براین، فیلم Venom: Let There Be Carnage پس از فیلم جوکر با افتتاحیه ۹۶.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹، دومین افتتاحیه برتر ماه اکتبر را نیز تجربه کرده است.

کارنیج در فیلم Venom: Let There Be Carnage

افتتاحیه بسیار قدرتمند فیلم Venom: Let There Be Carnage خبر بسیار خوبی برای سینماها نیز بوده است. مارک زورادی، مدیرعامل سینمارک در بیانیه منتشر شده ازطریق هالیوودریپورتر گفت: «این افتتاحیه مثال قدرتمند دیگری است که مردم نیاز دارند تا از خانه‌های خود بیرون بروند تا یک تجربه سرگرم‌کننده را در سینماها تجربه کنند.» فیلم Venom 2 تاکنون نقدهای بسیار متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده