نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۱

پیوستن روآن اتکینسون و الیویا کلمن به تیموتی شالامی در فیلم Wonka

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Wonka به‌تازگی آغاز شده و حالا بازیگران جدیدی به تیموتی شالامی در این فیلم اضافه شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Wonka اضافه شده‌اند. روآن اتکینسون، الیویا کلمن و سالی هاوکینز، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم وانکا اضافه شده‌اند. پیش از این حضور تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا جوان و کیگان مایکل کی در یک نقش نامشخص در این فیلم فانتزی تایید و اعلام شده بود. اتفاقات فیلم Wonka قرار است پیش از اتفاقات رمان Charlie and the Chocolate Factory و آشنایی ویلی وانکا با چارلی باشد و تمرکز آن روی اولین ماجراجویی‌های ویلی وانکا جوان خواهد بود.

جیم کارتر، متیو بینتون، تام دیویس، سایمن فارنابی، ریچ فولچر، کوبنا هالدبروک اسمیت، پترسون جوزف، مت لوکاس، ناتاشا راثول، الی وایت و کالین اوبرین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Wonka حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ویلی وانکا از روز چهارشنبه این هفته در لندن آغاز شده است. پل کینگ، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Paddington و فیلم Paddington 2، قرار است کارگردانی فیلم Willy Wonka را بر عهده داشته باشد.

جانی دپ در نقش ویلی وانکا در پوستر فیلم Charlie and the Chocolate Factory

دیوید هیمن، تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter)، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Wonka حضور دارد. سیمون ریچ، نویسنده انیمیشن The Secret Life of Pets، وظیفه نوشتن نسخه اصلی فیلمنامه فیلم ویلی وانکا را بر عهده داشت که نسخه نهایی فیلمنامه توسط کینگ و سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 نوشته شده است. همچنین کینگ در فیلم جدید ویلی وانکا قرار است با اعضای دوست داشتنی دو قسمت فیلم Paddington از جمله مارک اورسون در نقش تدوینگر، لیندی همینگ در نقش طراحی لباس دوباره همکاری کند.

علاوه‌براین، شیموس مک‌گارویبا با سابقه فیلم‌برداری فیلم Atonement و فیلم Godzilla در نقش فیلمبردار و نیتن کراولی با سابقه طراحی صحنه‌ فیلم First Man و فیلم Tenet به‌عنوان طراح صحنه نیز در فیلم Wonka حضور دارند. همچنین نیل هانون از اعضای گروه The Divine Comedy قرار است آهنگ‌های اورجینال برای فیلم وانکا بنویسد و ضبط کند. طبق توصیف منتشر شده از فیلم Wonka، این فیلم به‌عنوان آغاز افسانه‌ای مخترع جوان و خیال پرداز پیش از اینکه به نسخه موتزارت و مشهور دنیای شکلات تبدیل شود، خواهد پرداخت. اتفاقات این فیلم پیش از رمان رولد دال جریان دارد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده