نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴

تمدید سریال Archer برای فصل سیزدهم

شبکه FX اعلام کرد که سریال Archer همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و این سریال انیمیشنی حالا برای فصل سیزدهم تمدید شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Archer برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه FX اعلام کرد که انیمیشن آرچر برای فصل سیزدهم تمدید شده است که قابل انتظار است مانند دو فصل گذشته در ۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ از شبکه FXX که زیر مجموعه FX است، پخش شود. انیمیشن Archer یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های انیمیشنی است که نامزد دریافت چندین جایزه امی شده و همچنین ۳ جایزه امی از جمله بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده است.

قسمت اول سریال Archer در سال ۲۰۰۹ از شبکه FX پخش شد و این سریال انیمیشنی جاسوسی یک از بادوام‌ترین برنامه‌های تلویزیونی نیز بوده است. مجموعه آرچر درواقع یک پارودی از مجموعه جیمز باند است، اما بارها فرمول‌ داستان خود را تغییر داده است. اگرچه تمدید سریال Archer برای فصل سیزدهم نمی‌تواند خیلی اتفاق غافلگیرکننده‌ای باشد، اما فوت نابهنگام جسیکا والتر، صداپیشه مالوری آرچر باعث شوکه شدن طرفداران این مجموعه شد و حالا سرنوشت این شخصیت در فصل آینده انیمیشن آرچر مشخص نیست.

استرلینگ آرچر و مالوری آرچر در سریال Archer 1999

پیش از این گفته شده بود که والتر صداپیشگی شخصیت مالوری آرچر را برای فصل دوازدهم سریال Archer کامل کرده بود. در حال حاضر دو گزینه در اختیار سازندگان سریال است. گزینه اول استخدام صداپیشه جدید و گزینه دوم حذف شخصیت مالوری آرچر که باتوجه‌به گذشته سریال احتمالا گزینه دوم دوباره استفاده خواهد شد. در سال ۲۰۱۵، جرج کو، صداپیشه شخصیت وودهاوس دار فانی را وداع گفت و در فصل جدید انیمیشن Archer اعلام شد وودهاوس که خدمتکار همیشه وفادار استرلینگ آرچر بود، فوت کرده است.

انتظار می‌رود اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر، برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل سیزدهم سریال Archer بازگردند. همچنین مانند ۱۲ سیزن گذشته، آدام رید برای ساخت فصل سیزدهم انیمیشن آرچر باز خواهد گشت. پخش فصل دوازدهم سریال Archer هفته آینده به پایان خواهد رسید.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده