نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۶

تبدیل شدن وودی هارلسون به کارنیج در ویدیو جدید فیلم Venom 2

سونی ویدیویی از فیلم Venom: Let There Be Carnage را منتشر کرده که در آن کلتوس کسدی برای اولین‌بار به کارنیج تبدیل می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از فیلم Venom: Let There Be Carnage منتشر شده است. در این ویدیو شاهد صحنه اعدام کلتوس کسدی با بازی وودی هارلسون هستیم که کارنیج مانع اعدام شدن او خواهد شد. در این صحنه از فیلم Venom 2 برای اولین‌بار شاهد ورود کارنیج خواهیم بود. کارنیج پس از ورود خودش شروع به کشتار افراد حاضر در این مکان خواهد کرد و پس از آن از زندان فرار می‌کند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین سونی ویدیوی دیگری از فیلم Venom: Let There Be Carnage را نیز منتشر کرده است که در آن اندی سرکیس، کارگردان فیلم Venom 2 در مورد ارتباط و رابطه ادی براک و ونوم در طول فیلم صحبت می‌کند که در طول ویدیو شاهد تصایور جدیدی نیز هستیم. در ادامه می‌توانید شاهد این ویدیو نیز باشید:

دانلود از آپارات

فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. مدتی پیش مشخص شد که مدت زمان فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است ۹۷ دقیقه باشد و همچنین فیلم Venom 2 درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۱ اکتبر (۹ مهر) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده