نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

تمدید سریال ویچر برای فصل سوم ؛ انتشار تریلر جدید سیزن دوم The Witcher

نتفلیکس برنامه بسیار بزرگی برای دنیای ویچر دارد که بخشی از آن نمایش تریلر فصل دوم سریال The Witcher و همچنین تمدید آن برای فصل سوم است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس در پایان رویداد Tudum از برنامه گسترده خود برای دنیای ویچر پرده برداشت. اول از همه نتفلیکس رسما سریال The Witcher را برای فصل سوم تمدید کرد تا مهم‌ترین خبر رویداد را به خود اختصاص دهد. البته این پایان کار برای طرفداران این دنیای فانتزی نبود و نتفلیکس از ساخت یک انیمه بلند دیگر از دنیای ویچر خبر داد که ظاهرا انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf با استقبال خوبی مواجه شده است.

همچنین یک پروژه خانوادگی نیز براساس دنیای ویچر در دست ساخت است. علاوه‌براین، نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده است که تصاویر این تریلر ترکیبی از تصاویر فصل اول و فصل دوم است. در طول تریلر شاهد تصاویر جدیدی هستیم و بالاخره برای اولین‌بار وزمیر با بازی کیم بودنیا در طول تریلر نمایش داده می‌شود. این تریلر همچنین به خوبی افزایش کیفیت گریم، طراحی لباس و صحنه را نشان می‌دهد و طرفداران را بیشتر از قبل برای تماشا سریال هیجان‌زده می‌کند.

کیم بودنیا در نقش وزمیر در فصل دوم سریال The Witcher

کیم بودنیا در نقش وزمیر از پشت سر در فصل دوم سریال The Witcher

در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل دوم سریال The Witcher را ازطریق یوتیوب تماشا کنید. همچنین نتفلیکس دو ویدیو جدید از فصل دوم سریال ویچر را نیز منتشر کرده است که در ویدیو اول شخصیت Nivellen با بازی کریستوفر هیویو معرفی می‌شود و در ویدیو دوم شاهد حضور گرالت با بازی هنری کویل و سیری با بازی فریا آلن هستیم که در یک خانه حضور دارند و مورد حمله شبانه قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

فصل دوم سریال The Witcher که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال ویچر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

صد البته این پایان کار نبود و نتفلیکس ویدیویی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال The Witcher: Blood Origin را که پیش درآمد سریال ویچر است، نیز منتشر کرد که در آن شاهد استودیو تولید، اولین روز خواندن فیلمنامه تا محیط‌های فیلم‌برداری هستیم. اتفاقات این سریال فانتزی ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

لورنس اوفرین در نقش فیال، سوفیا براون در نقش ایل، میشل یئو در نقش سیان، لنی هنری در نقش بالور، میرن مک در نقش شاهدخت مروین، ناتانیل کورتیس در نقش سیندرل، دیلن مورن در نقش Uthrok One-Nut، جیکوب کالینز لوی در نقش اردین، لیزی انیس در نقش زاکاره، هیو نوولی در نقش کالن، فرانچسکا میلز در نقش ملدوف، ایمی ماری در نقش فنریک و زک وایات در نقش Syndril، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده